STO vabi k oddaji paketnih ponudb za promocijo turističnega gospodarstva

STO vabi k oddaji paketnih ponudb za promocijo turističnega gospodarstva

21. 03. 2023

Vir in informacije: STA, 19. 3. 2023, www.sta.si

Slovenska turistična organizacija (STO) ponudnike vabi k oddaji paketnih ponudb za promocijo in prodajo turističnih storitev v okviru letošnjih digitalnih kampanj. STO bo letos izvajala tako digitalno kampanjo na izbranih tujih trgih kot komunikacijsko kampanjo Moja Slovenija na domačem trgu.

Globalna digitalna kampanja STO bo letos predvidoma potekala v Nemčiji, Švici, Avstriji, Italiji, na Madžarskem, Češkem, Poljskem, Slovaškem, v Združenem kraljestvu, Franciji, Španiji, Belgiji, na Nizozemskem, v Luksemburgu, na Hrvaškem, v Srbiji, ZDA in Kanadi.

Nadaljevala se bo tudi domača kampanja Moja Slovenija, ki jo STO izvaja v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma, raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja.

V luči priprave kampanje STO turistično gospodarstvo vabi k oddaji ponudb za promocijo turističnih paketov z namenom promocije in prodaje turističnih storitev neposredno pri ponudnikih.

Turistične pakete je možno oddajati do 31. novembra. Po tem datumu paketov ne bo mogoče več oddati, bodo pa še vedno objavljeni na pristajalnih straneh na portalu slovenia.info, navajajo na STO. Trenutno je mogoče oddati pakete v kategorijah aktivnih in družinskih počitnic, wellness in kulinarične ponudbe ter ponudbe mest in kulture. Avgusta pa bo STO odprla dodatno kategorijo zimskih počitnic.

Vsak ponudnik lahko letos odda do pet paketov za tuje trge in pet paketov za domači trg. V kolikor so paketi isti za tuje in za domači trg, lahko odda skupno do pet paketov.

Oddaja vsebin je za ponudnike brezplačna, mora pa ponudnik zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. Oddani paketi, namenjeni za tuje trge, bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh globalne digitalne kampanje v petih tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem in španskem. Vsi oddani paketi za domači trg bodo pregledani in objavljeni, če bodo ustrezali vsem pogojem.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj