Slovenija krepi promocijo gospodarstva in turizma na trgu Združenih držav Amerike

Slovenija krepi promocijo gospodarstva in turizma na trgu Združenih držav Amerike

21. 03. 2023

Vir in informacije: Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Ministrstvo za zunanje zadeve, Urad Vlade Republike Slovenije za komuniciranje, 17. 3. 2023, www.gov.si

Združene države Amerike s 332-milijonskim trgom so za slovensko gospodarstvo in turizem pomemben trg s številnimi priložnostmi. Podjetja za uspešen prodor na trg potrebujejo več let, k odpiranju vrat pa lahko pomembno pripomore država z okrepljeno promocijo.

V sklopu slednje bo Slovenija že drugo leto zapored v Dallasu izvedla poslovno-investicijski dogodek, na katerem bodo celostno predstavljeni slovensko gospodarstvo, turizem in investicijske priložnosti na obeh straneh. Dallas je lahko za slovenska podjetja odlična odskočna deska zaradi prepoznavnosti in priljubljenosti košarkarskega zvezdnika Luke Dončića.

Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport skupaj z agencijo SPIRIT Slovenija in Slovensko turistično organizacijo (STO) ter drugimi partnerji letos ponovno pripravlja gospodarsko delegacijo, poslovno-investicijsko konferenco ter poslovni dogodek za turistična podjetja v Dallasu. Dogodek, ki bo potekal 6. in 7. aprila, predstavlja nadaljevanje uspešne lanskoletne zgodbe in eno v vrsti aktivnosti v sklopu večletne kontinuirane promocije Slovenije, njenega gospodarstva, investicijskih priložnosti in turizma na ameriškem trgu.

Dva dni intenzivnega dogajanja v Dallasu

V sklopu dvodnevnega dogodka bo v Dallasu izvedenih več poslovno-promocijskih aktivnosti, ki povezujejo gospodarstvo, znanost, turizem in šport. SPIRIT Slovenija bo 6. aprila organiziral poslovno-investicijsko konferenco. Udeleženci bodo med drugim spoznali slovensko in dallaško poslovno in investicijsko okolje, odprte priložnosti ter primere uspešnih poslovnih zgodb slovenskih podjetij na trgu ZDA. Temu bodo sledili  individualni poslovni pogovori in mreženje med slovenskimi in ameriškimi podjetji (B2B srečanja). STO bo na isti dan izvedla delavnico za turistična podjetja »Texas čuti Slovenijo«, na kateri se bo najmanj 40 ameriškim organizatorjem potovanj in turističnim agencijam predstavilo okoli 15 slovenskih turističnih ponudnikov in destinacij, med drugim tudi mesto Ljubljana kot turistična destinacija, privlačna za obisk v vseh letnih časih. Župana Ljubljane in Dallasa pa bosta predstavila možnosti za povezovanje in sodelovanje med obema mestoma.

V petek, 7. aprila, bodo člani delegacije obiskali več ameriških podjetij ter imeli poslovne pogovore z ameriškimi potencialnimi poslovnimi partnerji, svetovalnimi podjetji in drugimi predstavniki ameriškega poslovnega okolja.

Podroben program je na voljo na spletni strani Texas feels Slovenia 2023, prijave podjetij v delegacijo pa so še v teku.

Vrhunec bo dogajanje doseglo 7. aprila zvečer, ko bo potekala NBA košarkarska tekma med Dallas Mavericks in Chicago Bulls, poimenovana 'I feel Slovenia Night'. Dogodek bo STO skupaj z Uradom Vlade RS za komuniciranje (UKOM) in Turizmom Ljubljana izkoristil za široko promocijo Slovenije z oglaševanjem na in ob igrišču, v času prekinitev tekme in v promocijsko-razstavnem prostoru v dvorani American Airlines Center. Tekmo bodo popestrili svetovno znani slovenski akrobati Dunking Devils, ki se jim bo parketu pridružila ljubljanska maskota Zmajček.

Prav z namenom čim večjega dosega ameriške javnosti bo STO sodelovala s košarkarskim klubom Dallas Mavericks z oglaševanjem nacionalne znamke 'I feel Slovenia' na 60 domačih tekmah Dallas Mavericks lige NBA v sezonah 2023 in 2024 ter izvedbo digitalne kampanje za promocijo Slovenije preko komunikacijskih kanalov kluba. Dallas z izredno priljubljenim Dončićem tako med mediji kot navijači predstavlja odlično odskočno desko za krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot turistične destinacije po celotnih ZDA in v svetu. Dončić, ambasador slovenskega turizma, je eden od najbolj prepoznavnih osebnosti iz Slovenije v svetu, ki ima zgolj na družbenem omrežju Instagram 8,2 milijona sledilcev. Tekme kluba Dallas Mavericks pa so v sezoni 2021/22 na nacionalnih televizijah v ZDA v povprečju prinesle 5,8 milijona ogledov na tekmo.

Urad vlade RS za komuniciranje (UKOM) bo dogodek v Dallasu podprl z nastopom akrobatske skupine Dunking Devils, zelenimi majicami in drugim promocijskim materialom za navijače ter z informacijskim gradivom o Sloveniji v digitalni in tiskani obliki za novinarje. V času dogodka v Dallasu bo 6. aprila v Celju in Novem mestu za tamkajšnje osnovne in srednje šole organiziral tudi spremljevalna športna dogodka 'I Feel Slovenia night', ki bosta odmevala tudi na družbenih omrežjih Dallas Mavericksov.

Več o tem

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj