Brezplačno spletno usposabljanje - »Učinkovito reševanje konfliktov v komunikaciji«

20. 09. 2022

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 3., 5. in 10. oktober 2022, od 17.00 do 19.45 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Komuniciramo vedno in povsod. Tudi takrat, ko molčimo, nekaj sporočamo. 

Dokler komunikacija teče, skoraj ne opazimo, na kakšen način komuniciramo, zaplete se, ko pride do težav v komunikaciji.

Kako smo učinkoviti v komunikaciji se dostikrat še predobro zavemo, ko nastopi konflikt. Konflikti v komunikaciji so nekaj, čemur se podjetniki in potencialni podjetniki ne moremo izogniti. V trenutku, ko se komunikacija vse bolj seli v digitalna okolja, pa je še posebej pomembno, da komuniciramo jasno in učinkovito, ter se s tem izognemo konfliktom in napačnemu razumevanju.

Si želite bolj učinkovito reševati konflikte v komunikaciji? Opažate, da pri vašem delu prihaja do nesporazumov in nerazumevanja? Se zalotite, da pod stresom v komunikaciji vzkipite? Se komunikaciji izogibate?

Komuniciranje je zapleten proces, ki ga lahko deloma obvladujemo s pravili, ki pa so lahko bolj ali manj učinkovita. Vedno pa v nas sproža čustva. Ko v komunikaciji pride do konflikta, so ta čustva lahko še bolj intenzivna in neobvladljiva. Če se naučite »obvladati« čustva, boste »obvladali« komunikacijo, konflikte pa reševali bolj učinkovito.

Na tak način boste bolj učinkovito in samozavestno komunicirali, se izognili nesporazumom in nerazumevanju v komunikaciji z nadrejenimi, podrejenimi, sodelavci in poslovnimi partnerji, se lažje prilagajali na nove razmere, pridobivali nove posle in sprejemali težke odločitve. 

Prav zato so za vas v okviru SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije pripravili brezplačno spletno usposabljanje z naslovom: »Učinkovito reševanje konfliktov v komunikaciji«.

Usposabljanje bo potekalo na spletu v ZOOM okolju in sicer v treh modulih:

1. modul - ponedeljek, 3. oktober 2022, od 17.00 do 19.45 ure

  • Kaj je to komunikacija. Vrste komunikacije.
  • Komunikacija v podjetju, na delovnem mestu, s poslovnim partnerjem.
  • Nesporazumi, nerazumevanje in konflikti pri komuniciranju.
  • Kako na nesporazume, nerazumevanje in konflikte vplivajo razum in čustva.
  • Praktičen del: začuti svoje misli, občutke in čustva pri nesporazumu, nerazumevanju in konfliktu.

2. modul - sreda, 5. oktober 2022, od 17.00 do 19.45 ure

  • Kaj je tapkanje/metoda EFT.
  • Kako in zakaj tapkanje deluje.
  • Kako tapkanje uporabiti kot metodo samopomoči pri obvladovanju konfliktov in upravljanju s konfliktom.
  • Praktičen del: naučimo se tapkanja.

3. modul - ponedeljek, 10. oktober 2022, od 17.00 do 19.45 ure

  • Nesporazumi, nerazumevanje in konflikti pri komuniciranju.
  • Misli, simptomi in čustva v konfliktni situaciji.
  • Obvladovanje konflikta s tapkanjem/metodo EFT.
  • Kako tapkanje/metodo EFT uporabiti v konfliktni situaciji.
  • Praktičen del: Skupinsko tapkanje misli, občutkov in čustev, ki se pojavijo v konfliktni situaciji.

Na usposabljanju se bodo udeleženci naučili bolj učinkovito in samozavestno reševati konflikte. Učili se boste učinkovito komunicirati, se izogniti nesporazumom in nerazumevanju v komunikaciji z nadrejenimi, podrejenimi, sodelavci in poslovnimi partnerji, se lažje prilagajati na nove razmere, pridobivati nove posle in sprejemati težke odločitve s pomočjo preproste metode EFT.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ta projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javno agencijo.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj