Brezplačni spletni dogodek - »Facebook oglaševanje Michaelo Homar«

17. 05. 2022

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 24. maj 2022, od 17.00 do 20.00 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Kako pridobiti nove stranke oz. prepoznavnost prek Facebook oglaševanja?

SPOT Svetovanje Gorenjska vabi podjetnike in potencialne podjetnike na brezplačno spletno delavnico, na kateri boste spoznali, kako učinkovito, varčno in produktivno oglaševati prek največjega družbenega omrežja.

Facebook ostaja največje in najbolj uporabljeno družbeno omrežje, ki ponuja morje priložnosti za podjetnike. Širok doseg in razpoznavnost platforme dajeta odlične možnosti za vstop in razvoj strategije marketinga družbenih medijev.

Kaj točno pa lahko oglaševanje prek Facebooka prinese ravno vam? Znate postaviti cilje, ki bi vam prinesli maksimalne rezultate?

Reševanje situacij, v katerih oglas porablja preveč ali premalo denarja, dosega nizke rezultate oziroma ne prodaja, je ključno za uspeh in učenje oglaševanja prek družbenih medijev.

Oglasite se na delavnici, kjer vam bodo ponudili roko pri samem začetku in pokazali svet najbolj uspešnih.

Pogovarjali se boste:

  • o raziskavah trga: kako se jih lotiti, kje iskati, kako prepoznati konkurenco in potrebe mojih strank;
  • o kreiranju vsebin: kakšni so formati oglasov in kako navigirati po Facebookovih pravilih oglaševanja - potrebujem pomoč agencije?;
  • o kampanjah: spregovorili bomo o budgetih, ciljni publiki, tipih kampanj, katalogu izdelkov in
  • kako vemo, da kampanja deluje? Metrike, analitika (in najpomembneje, razlaga pojmov;
  • za tem pa o TROUBLESHOOTINGu - kakšne zaplete lahko pričakujem in kako jih učinkovito rešujem?

Zaključili boste ravno s primeri dobrih praks, ki vam bodo pokazali, kam se lahko povzpnete s pravilno in pametno uporabo spektra možnosti, ki jih ponuja digitalni marketing. Pa za to ne rabimo diplome iz področja.

Predavala bo Michaela Homar, po izobrazbi jezikoslovka, ki je začela v Sensilabu kot online editor, nato z rastjo podjetja postala Facebook oglaševalka za največji Sensilabov brand, sedaj pa je že dve leti Facebook brand managerka, v okviru česar skrbi za celotno Facebook oglaševanje za Sensilab spletne strani v 15 državah, v katerih delujejo, in vodi tim 5 oglaševalcev.

Udeležba je brezplačna

Dodatne informacije in prijave

Delavnica je sofinancirana s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj