Brezplačna delavnica - »Kako Facebook vključiti v svoje prodajne aktivnosti«, Maribor

Brezplačna delavnica - »Kako Facebook vključiti v svoje prodajne aktivnosti«, Maribor

26. 10. 2021

Datum: 4. november 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Kraj: Tovarna podjemov (1. nadstropje), Ulica škofa Maksimiljana Držečnika 6, Maribor

Izkoristi največje družbeno omrežje za grajenje blagovne znamke in povečanje prihodkov!

Facebook ni samo objavljanje fotografij in videev, ampak je pomemben del prodajnega procesa. Zelo pomemben je za negovanje strank, grajenje skupnosti in za prepoznavnost podjetja.

Kaj se boš naučil?

  1. Zakaj so danes družbena omrežja pomemben del prodajnega procesa?
  2. Najnovejši digitalni trendi 2022.
  3. Zakaj je Facebook še vedno učinkovito komunikacijsko omrežje za posel?
  4. Kaj danes na Facebooku deluje in kaj ne.
  5. Vrste Facebook profilov in kako morajo biti urejeni?
  6. Vrste objav in primeri.
  7. Kako pisati objave, ki so odzivne?
  8. Strategije, s katerimi pridobivaš nove in zveste stranke.
  9. Razlika med promovirano objavo in plačljivim FB oglasom?
  10. Kakšni Facebook oglasi danes delujejo?

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je primerna zate če:

  • še nisi izkoristil Facebooka za povečanje prodaje,
  • želiš izvedeti strategije, kako uporabiti Facebook v poslovne namene,
  • če že uporabljaš Facebook, vendar ni vidnih rezultatov.

Komu delavnica NI namenjena?

Delavnica NI primerna zate, če si že aktiven in uspešen na Facebooku.

Kdo je Tanja Ciglarič?

Tanja Ciglarič je marketinška strokovnjakinja, dobra poznavalka družbenih omrežij, mentorica in podjetnica. Za njo je že več kot 10 let izkušenj na področja digitalnega marketinga. S svojo blagovno znamko Marketing malih podjetij pomaga številnim podjetjem z novim znanjem iz področja marketinga, v zadnjem letu pa se je posebej specializirala za marketing na družbenih omrežjih. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da je še veliko podjetij, ki ni pripravljena na bodoče potencialne kupce mlajše generacije. Ta generacija bo v prihodnosti potrošnjo korenito spremenila kanale komunikacije in poslovne modele.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj