23. 02. 2021
Datum: 2. marec 2021
Kraj: na spletu
Tretji, zaključni del serije dogodkov, namenjenih spoznavanju možnosti rabe omrežja LinkedIn.
V decembru so začeli s sklopom spletnih dogodkov, namenjenih spoznavanju konceptov in orodij za uspešnejšo promocijo in posledično trženje izdelkov ali storitev.
Načrtovane so bile štiri teme, in sicer:
- spoznavanje razlik med marketingom, ki ga izvajamo za podjetja in marketingom, ki ga izvajamo za končne kupce,
- osebno znamčenje - izkoriščanje LinkedIna prek aktivnosti osebnega profila,
- manj znane možnosti in priložnosti, ki jih LinkedIn nudi in
- izkoriščanje LinkedIna prek aktivnosti poslovne strani ter spoznavanje naprednih prodajnih opcij.
Prvi tri teme so že izvedli. Če kdo želi pogledati posnetek prvega dela predavanja o LinkedInu, jim to lahko sporoči v komentarju pod to objavo.
Če pa želite povezavo do posnetka drugega dela predavanja o LInkedinu jim lahko sporočite pod to objavo.
Tretji del je namenjen predstavitvi uporabe strani podjetja na omrežju LinkedIn oz. izkoriščanju LinkedIna prek aktivnosti poslovne strani ter spoznavanje naprednih prodajnih opcij.
- Company vs Showcase pages
- Stran podjetja in dobre prakse, ter opcije za interakcijo
- Izobraževanje trga prek LinkedIna (večstopenjska metoda)
- Zakaj imajo (tudi večja) podjetja in blagovne znamke (praviloma) slabši uspeh prek poslovne strani
- Kako, brez opcije profiliranja in ciljanja, atraktirati prave sledilce
- Kako izstopati in kako preprečiti "pasivnost" sledilcev
Datum izvedbe: 2. marec 2021
Predaval bo g. Damjan Blagojević, strokovnjak s področja marketinga in LinkedIn-a ter direktor podjetja PRO Marketing d. o. o., ki je tudi član Slovenskega gradbenega grozda.
Predavanje, ki je za udeležence brezplačno, organizira Slovenski gradbeni grozd in spada v sklop aktivnosti prenosa znanj in kompetenc, na prednostnih področjih delovanja, ki so krožno gospodarstvo ter energijsko učinkovita in trajnostna gradnja, digitalizacija v gradbenem sektorju, inovacije in novi poslovni modeli ter mednarodno sodelovanje.
Informacije o svojem delu redno objavlja na omrežjih Facebook, LinkedIn in Twitter.
Dodatne informacije in prijave
Ali se vam je zdel članek koristen?
Da
Ne
Nazaj