Brezplačni sklop spletnih usposabljanj - »Kako s pomočjo Linkedina graditi svojo osebno blagovno znamko?«

05. 01. 2021

27 0
Koristnost članka
27 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: februar - marec 2020

Kraj: na spletu

V januarju začenjajo s sklopom spletnih dogodkov, namenjenih spoznavanju konceptov in orodij za uspešnejšo uporabo omrežja Linkedin. 

Dogodki spadajo v okvir spletnih usposabljanj Slovenskega gradbenega grozda.

Prvo usposabljanje je namenjeno gradnji in krepitvi lastne osebne blagovne znamke na LinkedIn-u.

Okvirna vsebina usposabljanja je naslednja:

  • Kdo in zakaj naj bi gradil svojo osebno blagovno znamko?
  • Osnove urejenega LinkedIn profila in nastavitve
  • Kontekst - kako se obnaša sodobni kupec na digitalnih kanalih?
  • Endorsements & recommendations (priporočila)
  • Osebni branding (osebno znamčenje) na LinkedInu
  • Grajenje in interakcija z mrežoVsebina - EIE (Educative. Informative. Entertaining.)

V februarju in marcu sledita še dve predavanji, na katerima bodo obravnavali dodatne možnosti, ki jih nudi omrežje Linkedin:

  • manj znane možnosti, ki jih LinkedIn ponuja in
  • izkoriščanje LinkedIna prek aktivnosti poslovne strani ter spoznavanje naprednih prodajnih opcij.

Vsa predavanja bo izvajal g. Damjan Blagojevič, strokovnjak s področja marketinga in LinkedIn-a ter direktor podjetja PRO Marketing d. o. o., ki je tudi član Slovenskega gradbenega grozda.

Dodatne informacije in prijave

Predavanje organizira Slovenski gradbeni grozd (SGG), v sodelovanju s konzorcijem projekta CYBERSECURELIGHT in podjetjem PRO Marketing d. o. o., članom SGG in se nanaša na aktivnost prenosa znanj na mala in srednja podjetja "How to pitch?".

(Cybersecurelight projekt je Evropsko strateško partnerstvo grozdov za investicije na področju pametne specializacije, ki se izvaja v okviru programa COSME).

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj