Brezplačna online akademija marketinga - MODUL 4: »Marketinško raziskovanje«

Brezplačna online akademija marketinga - MODUL 4: »Marketinško raziskovanje«

24. 04. 2020

Datum: 11. maj 2020, ob 15.30 uri

Kraj: online v izvedbi Inkubatorja Gea College

MODUL 4: Marketinško raziskovanje

Kratek opis modula: Če hočemo na trgu uspeti s svojo poslovno idejo, moramo poznati potrebe in želje odjemalcev. Na kakšne načine lahko merimo zadovoljstvo in zvestobo naših uporabnikov? Kako svojim kupcem sledimo skozi nakupni proces? Kako pridobljene podatke uporabimo za izboljšanje svojih marketinških procesov?

Cilji modula:

  • Spoznavanje prednosti in načine merjenja zadovoljstvo in zvestobe kupcev.
  • Predstavitev metod zbiranja in analize podatkov.
  • Ugotavljanje, kako rezultate raziskave uporabimo za izboljšanje svojega poslovanja.
  • Spoznavanje različne nakupnih vlog članov gospodinjstva.

Predavatelj: Iztok Sila, MBA je izkušen marketinški strokovnjak, ki je začel kot raziskovalec v nekoč največji in najuspešnejši (še jugoslovanski) marketinški agenciji, sodeloval z uspešnimi domačimi in tujimi podjetji, po vrnitvi s Hrvaške prevzel vodenje marketinga v največjem slovenskem telekomunikacijskem operaterju, kjer je bil zadolžen tudi za upravljanje blagovnih znamk v tujini, vodil je marketing in odnose z javnostmi v največji slovenski knjižni založbi, danes pa pomaga podjetjem biti uspešnejša preko lastnega svetovalnega podjetja Sila Consulting. Predava na GEA Collegu in še na nekaj fakultetah, visokih in višjih šolah, pogosto vodi okrogle mize ali govori na strokovnih konferencah in srečanjih.

Dodatne informacije in prijave

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije: Več informacij dobite na e-naslovu: inkubator@gea-college.si.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj