Brezplačni dogodek - »Odnosi z javnostmi v času digitalne dobe«, Koper

Brezplačni dogodek - »Odnosi z javnostmi v času digitalne dobe«, Koper

16. 07. 2019

Datum: 19. julij 2019, od 9. do 12. ure

Kraj: Študentski center Univerze na Primorskem (Velika predavalnica, pritličje), Čevljarska 27, Koper

UIP Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske v sodelovanju z Javno agencijo SPIRIT Slovenija v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2018 in 2019 »SIO 2018-2019« organizira brezplačno delavnico za inovativne potencialne podjetnike (inovativne posameznike, dijake, študente, pedagoške delavce, raziskovalce), nova in obstoječa podjetja s potencialom hitre rasti »start up«.

IGOR VLAČIČ - v prvi vrsti coach, certificiran trener nevrolingvističnega programiranja ter strokovnjak na področju organizacijske in poslovne psihologije je zavzet zagovornik konstantne spremembe ter pozitivne psihologije. Posebnost, ki ga gradi je interdisciplinarni pristop pri identifikaciji in razreševanju problemov, predvsem pa se zanaša na merljivost vseh pojavov, ki gradijo posameznikovo percepcijo. Sokreator političnih in marketinških kampanj, promotor nevroznanosti ter njene aplikacije na področju komuniciranja. Izkušnje iz športa, komuniciranja in psihologije pretvarja v inovativen pristop vodenja posameznika skozi proces spremembe. Na magistrskem študiju raziskuje vplive zunaj organizacijskih faktorjev in spola na zaupanje in stres v delovnem okolju.

Program dogodka je usmerjen v ozaveščanje udeležencev o programu »SIO 2018-2019, Vlačič pa bo predstavil odnose z javnostmi kot jih doživlja v realnih okoliščinah in primerih, mehanizme prepričevanja ter pristop k analizi situacije.

Program:

9.00 - 9.30

Predstavitev programa SIO 2018 - 2019 in podpornega podjetniškega okolja UIP Univerzitetnega inkubatorja Primorske,

Blaž Ćeklić

09.30 - 11.00

Predstavljene bodo definicije, zgodovina in razvoj, digitalizacija komuniciranja, odnosi z javnostmi ali permanentna kampanja?, prepričanja, percepcija in odnosi, vplivanje in prepričevanje, etika v komuniciranju.

Igor Vlačič, NEURO agencija

11.00 - 11.15

Odmor za mreženje med udeleženci

11.15 - 12.00

Studijski primer - case study, analiza, strategija, kako preberemo rezultate dela pri odnosih z javnostmi?

Igor Vlačič, NEURO agencija

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije: Več informacij dobite pri Lari Pirc, e-naslov: lara.pirc@uip.si.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2018-2019.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj