Kako napisati SEO članek v 4 korakih

Kako napisati SEO članek v 4 korakih

14. 03. 2017

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: www.imenik-podjetij.com, 8. 2. 2017, Avtor: Mojca Frelih

Kakovostna vsebina v člankih ali blogu na vaši spletni strani ni samo zato, da zapolni prazen prostor vaše najnovejše teme. Zanimivo napisana vsebina vaši spletni strani daje vrednost in dokazuje, da ponujate nekaj več in ste se za svoje stranke pripravljeni potruditi. Zato svetujejo, da se pisanja člankov oz. bloga lotite malce bolj premišljeno, saj boste s tem dosegli še veliko več, kot samo zadovoljstvo bralcev.

SEO ali “Search Engine Optimization” (optimizacija spletnih strani) je tehnika pisanja člankov, s pomočjo katere lahko napišete zanimive in uporabne članke in si povečate možnosti, da vas stranke hitreje najdejo v iskalnikih. SEO članki so prav tako primerni za usmerjanje prometa na vašo spletno stran.

1. Ključna beseda

Pisanje člankov ali bloga naj se navezuje na dejavnost vašega podjetja. Preden se lotite pisanja, je zelo pomembno, da za svojo temo najdete primerne ključne besede. Ključne besede, za katere ste prepričani, da jih stranke vpišejo v iskalnike, kadar iščejo storitve ali izdelke, ki jih vaše podjetje ponuja. Z uporabo teh besed v svojih zapisih si boste povečali možnosti, da bo vaša spletna stran dosegala višje pozicije na iskalnikih. Da bo vaš članek kar najbolje ustrezal SEO merilu, si na koncu med vsemi besedami izberite samo eno ključno besedo, za katero ste prepričani, da najbolje opiše vašo tematiko. Izbrano najbolj primerno ključno besedo morate nujno uporabiti v naslovu, v prvem odstavku vašega zapisa in v meta opisu. Seveda je priporočljivo, da jo večkrat uporabite tudi v besedilu članka.

2. Sestava SEO članka

SEO članek je razdeljen na krajše odstavke, sestavlja ga najmanj 300 besed (tisti najbolj kakovostni članki so običajno sestavljeni iz okoli 1500 besed). Stavki morajo biti kratki, preprosti in lahko berljivi. Zelo priporočljiva je tudi raba podnaslovov, ki članek organizirano razdelijo.

3. Meta opis

Meta opis je besedilo, ki se v iskalniku pojavlja pod naslovom in povezavo do vaše spletne strani in je največkrat razlog, da se uporabniki odločijo za klik. Meta opis ne sme biti predolg, saj drugače ne bo viden v celoti in bo za uporabnika predstavljal zmedo in nerazumevanje bistva prikazane povezave. Za meta opis si izberite stavek ali dva, za katera ste prepričani, da bosta kar najbolje opisala temo vašega članka in v bralcih vzbudila zanimanje za klik na vašo povezavo.

4. Povezave in slike

V članku morate nujno uporabiti tudi povezave do drugih vsebin, ki ste jih lahko napisali sami ali pa ste jih našli drugje in se vam zdijo vredne omembe. Dodati morate tudi primerne slike, katerih avtorje ali povezave morate omeniti oz. dodati. Lahko pa uporabite tudi brezplačne slike za komercialno uporabo, ki jih najdete na temu namenjenih spletnih straneh in jih preprosto vstavite v besedilo.

Najboljše vsebine so vsekakor tiste, ki obiskovalcu nudijo dodano vrednost, ga naučijo nekaj novega ali mu pomagajo rešiti problem, ki ga z iskanjem rešuje.

Več o tem

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj