StartUp School: Marketing ali kako osvojiti trg

StartUp School: Marketing ali kako osvojiti trg

12. 03. 2024

Inkubator GEA College, Dunajska 156, Ljubljana

Datum: 12. marec 2024, od 13.00 do 16.00 ure

Pojem, ki ga slišimo na vsakem koraku, ko smo v poslu. Kaj je marketing na kratko? Kaj je marketinška strategija in zakaj jo mora podjetje imeti? Primeri dobrih praks marketinških kampanj in tudi primeri, ki so bili teoretično dobro zastavljeni, v praksi pa so se izkazali za neuspeh.

Kaj se boste naučili: 

  • Nekaj marketinških orodij, ki so v pomoč pri izdelavi marketinške strategije.
  • Kaj je to “marketing funnel”?
  • Osnovne pojme (CPC, CPA, CTR…).

Cilj:

Cilj delavnice je razumeti osnovne pojme marketinga. Opozoriti in ozavestiti pogoste (usodne) napake, ki jih je smiselno prepoznati in se jim izogniti v fazi postavljanja marketinške strategije.

Predavatelj: Iztok Sila se je na svoji poslovni poti kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za domače, regijske in globalne naročnike in blagovne znamke z najrazličnejših področij. Pred ustanovitvijo podjetja Sila & Modic Consulting (www.sila-modic.si), je vodil marketing in odnose z javnostmi pri Mladinski knjigi Založbi, še prej je bil direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije. Je nosilec naziva marketinški direktor leta, ki ga podeljuje Društvo za marketing Slovenije.​

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Aktivnosti Inkubatorja GEA College se izvajajo v okviru operacije JR podporno okolje 2023 - 2025, za (regijo) Osrednjeslovenska.



Nazaj