20. 09. 2023
GEA College, Dunajska 156, Ljubljana
Datum: 20. september 2023, od 9.00 do 17.00 ure
Pojem, ki ga slišimo na vsakem koraku, ko smo v poslu. Kaj je marketing na kratko? Kaj je marketinška strategija in zakaj jo mora podjetje imeti? Primeri dobrih praks marketinških kampanj in tudi primeri, ki so bili teoretično dobro zastavljeni, v praksi pa so se izkazali za neuspeh.
Kaj se boste naučili:
- Nekaj marketinških orodij, ki so v pomoč pri izdelavi marketinške strategije.
- Kaj je to “marketing funnel”?
- Osnovne pojme (CPC, CPA, CTR…).
Cilj delavnice:
Cilj delavnice je razumeti osnovne pojme marketinga. Opozoriti in ozavestiti pogoste (usodne) napake, ki jih je smiselno prepoznati in se jim izogniti v fazi postavljanja marketinške strategije.
Predavatelj: Iztok Sila se je na svoji poslovni poti kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za domače, regijske in globalne naročnike in blagovne znamke z najrazličnejših področij. Pred ustanovitvijo podjetja Sila Consulting (www.sila-co.si) je vodil marketing in odnose z javnostmi pri Mladinski knjigi Založbi, še prej je bil direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije. Je nosilec naziva marketinški direktor leta, ki ga podeljuje Društvo za marketing Slovenije.
Udeležba je brezplačna.
Prijava: Elektronsko prijavnico najdete tukaj.
Več o dogodku
Nazaj