21. 09. 2021
Datum: 21. september 2021, ob 17.00 uri
Kraj: Kovačnica, Žuančičeva 22, Kranj
Kateri marketinški kanali bodo vroči v 2021/2022?
Podjetniki in tržniki se velikokrat počutijo izgubljeno v poplavi kanalov in vseh novotarijah, ki se lansirajo. Če ne testiramo novih kanalov, imamo FOMO, če pa jih, lahko izgubimo dragocen fokus v poslu, ker svoje resurse investiramo nekam, kjer je izkupiček negotov.
Na delavnici z Majo Voje boste vsi udeleženci:
- Dobili osnovni pregled nad tem, kateri marketinški kanali obstajajo - s primeri, kako jih slovenska podjetja uporabljajo za pridobitev novih kupcev. Maja obljublja, da ne bo old-school in da bomo pogledali tudi TikTok infle :) - vendar bo pa fokus na tem, kako najti kanale, ki bodo podjetju najverjetneje prinesli profit.
- Pogledali si boste, kako so kanali strukturirani v verificirane trženjsko-prodajne lijake, in se naučili, kako izbrtati tiste 3 kanale, ki bodo vašemu poslu prinesli največju uspeh.
- Pogledali boste tudi nekaj primerov, kako podjetja razdelijo marketinške budgete glede na različne kanale.
- Malo boste hekali :) Pogledali boste, katere kanale uporablja vaša konkurenca, in ocenili, če je to nekaj takega, kar bi lahko testirali tudi sami.
- Pogledali si boste nekaj orodij, s katerimi lahko spremljamo uspešnost investicij marketinške kanale.
Delavnica je odličen fit za tiste podjetnike in specialiste, ki:
- Delate načrte lansiranja vaših produktov ali storitev.
- Potrebujete več vidnosti in obiska na spletni strani za vašo rešitev.
- Želite optimizirati strošek pridobitve novih strank..
- Vedno želite poskusiti kaj novega in ste žejni idej za eksperimentiranje.
Udeležba je brezplačna.
Dodatne informacije in prijave
Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.
Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Ali se vam je zdel članek koristen?
Da
Ne
Nazaj