OSREDNJESLOVENSKA REGIJA: Brezplačni dogodek - »Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika«, Ljubljana

OSREDNJESLOVENSKA REGIJA: Brezplačni dogodek - »Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika«, Ljubljana

18. 09. 2018

Datum: 26. september 2018, od 16.15 do 19.15 ure

Kraj: Biotehniška fakulteta (sejna soba na Živilstvu), Jamnikarjeva 101, Ljubljana

Tudi letos LUI gostuje kot soorganizator na Poletni šoli Biotehniške fakultete 2018. Tema letošnje šole je Odtenki prehrane. Organizatorji obljubljajo, da boste tudi letos navdušeni nad izbranimi predavatelji.

Na Poletni šoli pričakujejo 300 udeležencev, to so predvsem študenti in pedagoški delavci iz Biotehniške fakultete in fakultet podobne usmeritve. Program je izredno zanimiv.

LUI bo imel na Poletni šoli predavanje, kjer bo predavatelj Andraž Zorko predstavil izsledke raziskave Potrošniški monitor, ki jo je raziskovalna agencija Valicon izvedla v sodelovnaju z GZS - Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij. Raziskava prinaša vpogled v slovenskega potrošnika.

Si, kar ješ, ali ješ, kar si? Prehranjevanje že dolgo ni več le zadovoljevanje preproste biološke potrebe. Je zadovoljevanje različnih družbenih potreb, manifestacija družbenega statusa in človekove osebnosti. Kaj vse danes predstavlja na mizo postavljen krožnik s hrano. Je krožnik samo krožnik ali »krožnik«, kot o njem govorijo v kuharskih oddajah? Kakšni so trendi v nakupovanju hrane in prehranjevanju? Kako ločiti med trendom in trenutnim navdušenjem nad določeno hrano ali prehranjevalno prakso, kaj je trend in kaj je »hype«. In nenazadnje, kam vse skupaj pelje?

Skozi izpraševanje posameznih slušateljev o načinih prehranjevanja bo predavatelj nakazal, kako lahko sami pridete do informacij in zaključkov. Obeta se interaktivno predavanje.

Andraž Zorko - ustanovitelj in partner v družbi Valicon. Predstavnik tistih, ki imajo vpogled v potrošnika, znamke, oglase, medije, izdelke in storitve. Raziskovalec po  duši, svetovalec po meri. Specialist za številke, lestvice in razvrstitve. Ljubitelj globljih vpogledov v »stvari« na eni in pogleda z distance na drugi strani. Zadnjih nekaj let poleg uživanja hrane uživa v raziskavah in analizah potrošnika, njegovega vedenja, s poudarkom na kupovanju hrane.

Udeležba je brezplačna!

Dodatne informacije: Več informacij dobite na e-naslovu: alesa.mihelic@lui.uni-lj.si.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj