Bodoči podjetnik, izkoristi družbena omrežja in idejo najprej preveri na spletu

Bodoči podjetnik, izkoristi družbena omrežja in idejo najprej preveri na spletu

19. 07. 2016

Vir in informacije: Data d.o.o., 28. 6. 2016, http://data.si/, Avtor: Monika Kern

Internet oziroma splet, ki nas dosega povsod in ponuja marsikaj, lahko kot bodoči podjetnik izkoristite maksimalno predvsem za to, da svojo poslovno idejo, ki jo želite realizirati v podjetništvu, preverite, če se bo sploh dobro »prijela«. Za začetek bo morda že dovolj, da svojo idejo malo popišete in posredujete desetim prijateljem, za več učinka pa družbena omrežja podjetnikom z uporabo nekaj spretnosti in angažiranosti dolgoročno lahko prinesejo velike učinke.

Poslovna ideja? Hobi, ki bi ga radi preoblikovali v posel? Svojo idejo preverite na spletu! Udeležite se brezplačnega seminarja z naslovom: »Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo«.

Bodoči podjetnik, izkoristi družbena omrežja!

S prisotnostjo na družbenih omrežjih podjetje oziroma podjetnik ali bodoči podjetnik lahko dobi dodaten komunikacijski kanal, preko katerega naslavlja svojo ciljno publiko. Ker je število različnih omrežij res veliko, se je včasih težko odločiti za tiste, kjer se bomo predstavili. Registracija uporabniškega računa je po navadi brezplačna, zato se velikokrat zgodi, da se odločijo za izdelavo profilov na celi kopici omrežij. V takih primerih se sicer največkrat izkaže, da si je podjetnik naložil preveč dela, saj upravljanje profilov podjetja zagotovo terja več časa, poleg tega pa priprava samih objav ni dovolj – spremljati moramo tudi zasebna sporočila, komentarje, na katere se je potrebno odzvati enako, kot če bi nas stranke poklicale po telefonu ali nam poslale elektronsko pošto. Uporabniki namreč odziv pričakujejo.

Ne le splet sam, predvsem družbena omrežja velja »izkoristiti« do te mere, da se res prepričamo, kaj želimo ponuditi na trgu ter kakšne odzive gre pričakovati. Družbena omrežja pa so tudi odličen kanal za splošno komunikacijo s strankami. Če se bo naša ideja dobro prijela, lahko preverimo v različnih interesnih skupinah in združenjih na socialnih omrežjih, se povežemo in predstavimo svojo ponudbo.

To lahko za začetek predstavimo tudi svojim prijateljem in znancem ter družini (lahko tudi fizično). Izkoristite družbena omrežja kot eno izmed brezplačnih začetnih orodij. Družbena omrežja so tudi kasneje, ko podjetnik že posluje, velikega pomena.

Že imate idejo? Pridite na brezplačno registracijo podjetja.

Preko njih vzpostavljamo stik s svojimi strankami, jih informiramo in nagovarjamo ter na ta način usmerjamo k nakupu. Za to moramo biti tudi pripravljeni na čim hitrejše in zanesljive odgovore, pa tudi na kritike. Lahko pa se odločimo tudi za plačljivo oglaševanje na npr. Facebooku, kjer iščemo svoje ciljne skupine, urejamo finance (koliko denarja bomo v oglase vložili, da bo dosegel čim več ljudi in da bo cena oglasa najnižja), selekcioniramo potrošnike in upamo na čim večje število akcij oziroma konverzij (akcija uporabnika na spletni strani, ki jo določimo in merimo).

Več o tem, kako glede na tip izdelka ali storitve, namena, geografske lokacije in časa izbrati “pravo” družbeno omrežje, si lahko preberete v članku Družbena omrežja za podjetnike.

Ali ste vedeli …

  • da ima več ljudi telefon kot zobno ščetko?
  • da je Facebook največja “država” na svetu?
  • da so najhitrejši novi uporabniki Twitterja upokojenci?
  • da so infografike 3x bolj komentirane in priljubljene vsebine kot karkoli drugega?
  • da bo od leta 2018 videi snemani le še z mobilnimi napravami?

Vir: Svetovni gospodarski forum

Družbena omrežja tudi kanal za podporo strank

Podjetja ponavadi družbena omrežja uporabljajo le za predstavitev svojih izdelkov ali storitev, saj se ne zavedajo čisto dobro, da so socialna oziroma družbena omrežja pravzaprav idealna rešitev za preverjanje poslovne ideje, prek družbenih omrežij pa lahko svojim (bodočim) strankam ponudite tudi pomoč ali podporo. Čeprav si vsak podjetnik (oziroma bodoči podjetnik) zase želi dobrega odziva oziroma »feedbacka«, pa smo potrošniki v tej konkurenčni poplavi bolj nagnjeni k določenim ponudnikom, predvsem tistim, ki tudi same nazaj dajejo nek odziv.

Pri tem pa je smiselno izpostaviti, da že sam način, kako potrošnik vzpostavi stik z blagovno znamko, pomembno vpliva na njegovo celo njegovo izkušnjo, zato je ključnega pomena tudi to, kako hitro se nanj odzovemo. Družbena omrežja naj bi bila eno najbolj zanesljivih oblik pomoči strankam. Kot je že bilo omenjeno v članku Izkoristite socialna omrežja za pomoč vašim strankam, okoli 80 odstotkov potrošnikov, ki so komunicirali preko družbenih omrežij, je odgovor prejelo v dvanajstih urah, v istem času pa odgovor prejelo le 37 odstotkov potrošnikov, ki so stopili v kontakt s podjetjem preko elektronske pošte. Raziskava, ki jo članek navaja, pa dodaja še, da  je 70 odstotkov potrošnikov, ki jim je podjetje nudilo pomoč preko družbenih omrežij, se je v prihodnosti še vrnilo k temu podjetju.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj