Brezplačni spletni dogodek - »Kako z Gverila marketingom osvojiti kupce?«

10. 11. 2020

Datum: 10. november 2020, od 17. do 19. ure

Kraj: online v izvedbi BSC d.o.o. Kranj

Na tem dogodku boste prejeli vse potrebne informacije kako ustvariti maksimalne rezultate z minimalnimi stroški - in to z uporabo tehnik gverila marketinga.

Na delavnici boste dobili odgovor na vprašanje, kako ustvariti blagovno znamko, ki jo bodo poznali vsi. Gverila marketing je ena izmed najbolj učinkovitih tehnik za hiter in močen prodor blagovne znamke na trg. Gre za strateško in skrbno načrtovane akcije, ki temeljijo na ustvarjanju presenečenja. Na dogodku boste spoznali načine, kako uspešno izpeljati gverila marketing, pogledali primere uspešnih gverila akcij in se naučili kako prepoznati priložnost za gverila marketing.

Kdo bo vodil dogodek?

Predavateljica Manca Šalehar je izkušena marketingašica, ki ima 13 let izkušenj s področja ustvarjanja blagovnih znamk tako na domačem kot tudi mednarodnem področju. Pred tem je 2 leti je skrbela za mednarodno pozicioniranje podjetja Viberate, pred tem pa je delovala v agencijah F2 in Propiar, kjer je sodelovala z naročniki, kot so Volkswagen, Spar, Adidas, Petrol in Dana. Sodelovala je tudi v uspešnih slovenskih start-upovskih zgodbah; med drugim pri razvoju podjetja Rok's in pozicioniranju blagovne znamke La Popsi, ki je osvojila tudi naziv HIT Produkt leta 2018. Manca pri svojem delu v marketingu prisega na gverila marketing. Pred kratkim je domačo javnost presenetila z Wolt gverilo akcijo dostave hrane v 7. nadstropje z dvigalke, ki so jo prenašali celo na Radio 1 in na POP TV. Kako ji je uspelo pa vam zaupa na dogodku.

Delavnica bo potekala "online" in je brezplačna. Povezavo do Zooma vam bodo poslali po mailu na dan dogodka!

Dodatne informacije in prijave

Dodatne informacije: Več informacij dobite na telefonski številki: 031 338 270 ali na e-naslovu: info@kovacnica.si.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj