Brezplačna online akademija prodaje - MODUL 6: »Reševanje problemov s kupci«

22. 05. 2020

Datum: 4. junij 2020, ob 15.30 uri

Kraj: online v izvedbi Inkubatorja Gea College

Vsak podjetnik se spopada s situacijami, ko v odnosu do kupca nastanejo težave in jih je potrebno uspešno rešiti. Kako sprejeti in rešiti pritožbo kupca? Ni konec sveta, če ga kaj polomimo, pomembno je, kaj storimo potem. 

Cilji modula: 

  • Ugotoviti, kako pritožbo spremeniti v priložnost.
  • Spoznati, kako upravljati odnos do pritožb.
  • Opredeliti načine odzivanje na pritožbo v osebnem razgovoru in pisnem sporočilu.
  • Ugotoviti elemente izterjave terjatev: kdo, kdaj, kako.

Predavateljica: Polona Zupančič ima bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o. in že 20 let v več kot 100 slovenskih podjetjih vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev,…) in področja medsebojnih odnosov v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov…). Je tudi habilitirana predavateljica na Centru višjih šol Gea College, kjer je bila že dvakrat zapored po oceni študentov imenovana za predavateljico leta. 

Udeležba je brezplačna

Dodatne informacije in prijave 

Dodatne informacije: Več informacij dobite na e-naslovu: inkubator@gea-college.si.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022. 

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj