Napotki za (re)organizacijo zaradi virusa - 1. korak

24. 03. 2020

Vir in informacije: www.llacademia.com 

Včasih nas razmere prisilijo v izredne situacije, ki so za vsako organizacijo poseben izziv. Tokratna izkušnja ob razglašeni pandemiji Korona virusa pa je ekstremna in je za vse organizacije ne le izziv, temveč tudi huda preizkušnja. Zato smo se odločili, da vam pomagamo in pokažemo solidarnost z brezplačno serijo usmeritev pri (re)organizaciji zaradi pandemije.

Večina organizacij se je odločila, da bodo sodelavci delali od doma. Da organizacija lahko zagotovi uspešno delo od doma, pa mora imeti vzpostavljen dober komunikacijski sistem/proces, ki ga upoštevajo vsi zaposleni, saj bo le tako lahko delo od doma potekalo nemoteno in uspešno. Komunikacija je pravzaprav v vsakem primeru že od ustanovitve osnova za uspešno in normalno delovanje organizacije (brez izrednih razmer), saj se morajo sodelavci najprej med seboj pogovarjati biti informairani s strani vodstva, in šele nato jih lahko vodstvo motivira, kreira time itd.

Komunikacija - kako se pogovarjamo, kdaj, kdo s kom, na kakšen način in preko katerih kanalov pa je koncept enega od procesnih let v sistemu Učečih se organizacij Learning Brand.

Kako izgleda komunikacija pri delu na daljavo?

Še posebej zahtevno je za vse organizacije komuniciranje na daljavo, ko ima organizacija enote na različnih lokacijah ali celo izven države in tudi v trenutni situaciji, ko delo v večini organizacij poteka od doma. Pomembno je torej, da je opredeljeno in jasno povedano zaposlenim:

  • kdo bo koga obveščal,
  • kdo bo komu poročal,
  • preko katerega kanala bo potekala komunikacija,
  • kdaj bo potekala in
  • za katero skupino sodelavcev.

Urejenost komunikacijskih kanalov in procesov je še zlasti v ekstreminh situacijah kot je trenutna za organizacijo zelo pomembna. Vodstvo mora biti dovolj dobro organizirano, da vzpostavi pravilno komuniciranje in informiranje, saj zaposleni to od njih pričakujejo, saj so v takšnih razmerah običajno prestrašeni, bolj zmedeni in slabše samoorganizirani. S pravilnimi usmeritvami in dobro postavljenim sistemom komuniciranja pa se organizacija lahko povsem ogne ali pa zelo omili zastoje pri delovnem procesu in tako poskrbi, da bo delo potekalo nemoteno in uspešno in bodo tudi vsi zaposleni pravočasno prejeli navodila in informacije, ki jih za delo potrebujejo.

Napotki

Kaj moramo narediti najprej?
1) Oblikujemo krizni štab/krizno skupino
2) Določimo kanale preko katerih bo komunikacija potekala
3) Določimo ure, ko se komunikacija izvaja preko izbranega kanala

Kako to naredimo? Preberite tukaj.

Če po tednu dni (ali nekaj dneh) ugotovitve, da so potrebne spremembe pri izbiri kanalov ur, ipd. to skomunicira Koordinator za komuniciranje in informiranje in se določijo novi kanali, ure, …

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj