Brezplačni dogodek - »Sejem kot prodajno orodje«, Ljubljana

08. 10. 2019

Datum: 9. oktober 2019, od 13.00 do 16.30 ure

Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Eden večjih trendov v svetu marketinga je trenutno vplivnostni marketing, ki združuje podjetja in t. i. influencerje oz. vplivneže. To so blogerji, vlogerji, instagramerji, posamezniki, ki imajo na družbenih medijih veliko občinstvo in s tem tudi določen vpliv na svoje sledilce.

Podjetja vsakodnevno ugotavljajo, da marketing na družbenih omrežjih ne deluje več tako dobro kot je nekoč. Zato so »našli« nov način kako ljudem približati svoje produkte in storitve. To sedaj delajo s pomočjo vplivnežev z družbenih omrežij, ki so že prepoznavni in jim potrošniki zaupajo. Vse te osebnosti zlahka prepoznajo njihovi privrženci oz. sledilci, in to je ciljno občinstvo, ki bi ga morali zasledovati, ko se lotevate komuniciranja z vplivneži. To niso zgolj medijsko prepoznavne osebe, ampak so tudi pisci blogov, uporabniki Instagrama in Youtuba. Namreč vedno bolj velja, da ljudje nimajo časa, da 10 sekund gledajo oglas, imajo pa pol ure, da poslušajo dobro zgodbo. Te zgodbe danes spremljajo na Facebooku, vidijo na Instagramu, berejo na Twitterju, ali gledajo na Youtubu.

Vplivnostni (influencer) marketing vsebuje marketing produktov in storitev tistim, ki vplivajo na nakupne odločitve ljudi. Ta tržni vpliv običajno izhaja iz posameznikove strokovnosti, popularnosti ali ugleda. Marketing »občinstvu vplivnežev« je podoben marketingu »od ust do ust« in ne vsebuje le direktnih priporočil, vendar se od njega tudi pomembno razlikuje.

Ker je tema in uporaba tovrstnega komunikacijskega kanala koncepta pomembna tudi za startup podjetja, vas vabijo, da se jim pridružite in dobite odgovor na sledeča vprašanja:

  • Kaj v praksi pomeni vplivnostni (influencer) marketing?
  • Kakšna je razlika med prisluženim in plačanim vplivnostnim (influencer) marketingom?
  • Kako zasnovati »pristno« zgodbo blagovne znamke?
  • Kako izbrati najbolj primerne vplivneže (influencerje)?
  • Kako pristopiti do vplivnežev?
  • Kako poteka sodelovanje med vplivnežem in podjetjem?
  • V katerih primerih je vplivnostni marketing učinkovito orodje in v katerih ne?
  • Kako krmariti med pripovedovanjem zgodb (story telling) in umeščanjem izdelkov (product placement)?

Na ta in še mnoga druga vprašanja vam bo odgovoril Urban Cvek, ki je direktor in soustanovitelj startup podjetja Influee, platforme za vplivnostni marketing. Zaradi uporabe algoritmov za analizo omrežja, platforma ne ponuja zgolj sodelovanja z vplivneži kot ostale platforme, temveč tudi natančno analizo profilov vplivnežev ter merjenje dejanskega učinka posameznega vplivneža.

Njegova gostja bo predstavnica naročnika, uspešnega podjetja Equa, ki vam bo iz prve roke povedala kako deluje platforma in kako je delati z vplivneži.

Predavanje je namenjeno vsem, ki želite izboljšati svojo prezenco na družbenih medijih in z njimi pridobiti nove poslovne priložnosti. Namenjena je vsem, ki so v podjetju zadolženi za marketing.

Udeležba je brezplačna.

Prijava: Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije: Več informacij dobite pri Aleši Mihelič, e-naslov: alesa.mihelic@lui.uni-lj.si.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2018-2019.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj