Brezplačni dogodek - »Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja«, Ljubljana

20. 08. 2019

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 21. avgust 2019, od 13. do 16. ure

Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Še nikoli doslej ni bilo mogoče komunikacijskih aktivnosti na internetu in njihove učinkovitosti meriti tako natančno kot danes. Danes lahko ugotovimo od kje so obiskovalci spletnega mesta prišlikaj počnejo na vaši strani ter kje in kdaj vašo stran zapustijo. To nam ponuja neprecenljive povratne informacije o kvaliteti in učinkovitosti spletnega mesta in tudi drugih komunikacijskih aktivnostih, kot so oglaševanje s ključnimi besedami, oglaševanje z bannerji, pošiljanje e-novic in še mnogo drugih stvari.

Na podlagi pridobljenih informacij boste lahko optimizirali vaš prodajni lijak in sprejemali boljše odločitve glede prodajnih in marketinških dejavnosti, ki bodo temeljile na predhodno izmerjenih rezultatih.

Ob prihodu obiskovalca na spletno stran je pomembno, da ga pripeljete do strani, ki so za vas najbolj pomembne. Zato si morate postaviti cilje in določiti kriterije s katerimi boste merili uspešnost spletnega nastopa in tudi same spletne strani.

Zanimati nas morajo predvsem naslednji dejavniki in jih spremljati na mesečni oziroma dnevni ravni:

  • Obisk spletne strani - število obiskov (number of visits), št. različnih obiskovalcev (unique visitors), št. prikazov strani (page views), najbolj obiskane podstrani, količina prenesenih datotek (bandwidth), vstopne (entry pages) in izstopne strani (exit pages), čas zadržanja na spletni predstavitvi.
  • Uporabniški vidik- ali obiskovalci najdejo tisto kar iščejo, koliko časa in koliko klikov potrebujejo, da najdejo iskane informacije.
  • Število akcij - število nakupov, povprečna vrednost posameznega nakupa, število povpraševanj.
  • Konverzijske stopnje (stopnje pretvorbe) - kakšen delež obiskovalcev izvede neko določeno dejanje.
  • Tehnični parametri- število mrtvih oz. nedelujočih povezav, se spletna stran pravilno prikazuje v različnih brskalnikih. 

Spremljanje učinkovitosti spletnih strani je kompleksno opravilo, saj moramo spremljati številne kriterije. Pri vsem pa je ključna interpretacija podatkov. Vse o analitiki, primernih orodjih in stvareh, ki jih morate vedeti o spremljanju delovanja vašega spletnega mesta vam bo predstavil predavatelj Uroš Žižek, ki je partner in vodja raziskav v podjetju E-laborat. Vrsto let se že ukvarja z raziskavami, najprej kot medijski analitik pri Pristop Klipingu, nato kot vodja analize in nazadnje kot vodja produkcije in kakovosti. Kot zunanji sodelavec je sodeloval pri mnogih raziskavah v Sloveniji, zadnja leta pa se intenzivno ukvarja z raziskovanjem interneta.

Predavanje je namenjeno vsem, ki želite izboljšati svojo prezenco na spletu in z njim pridobiti nove poslovne priložnosti. Namenjena je vsem, ki v podjetju urejate spletne strani in se ukvarjate z analitiko spletnega mesta.

Udeležba je brezplačna

Prijava: Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije: Več informacij dobite pri Aleši Mihelič, Tel: (01) 620 34 82, e-naslov: alesa.mihelic@lui.uni-lj.si

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2018-2019.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj