JAPTI gostil predstavnike evropskih agencij za promocijo trgovanja

27.09.2008

Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI) je med 25. in 27. septembrom gostila 37 predstavnikov delovne skupine za informacijske procese v okviru  evropskega združenja za trgovino in promocijo - ETPO WGIP (European Trade Promotion Organization - Working Group on Information Processing).

Delovna skupina v okviru ETPO deluje že od leta 1977, vanjo pa je vključen tudi JAPTI. »Udeleženci se na tovrstnih konferencah srečujemo dvakrat letno, z namenom izmenjave izkušenj in dobrih praks na področju čim bolj učinkovitega posredovanja informacij in storitev izvoznikom in tujim investitorjem,« je povedal  Sven-Åke Ström, predsednik ETPO WGIP.

Na letošnji konferenci je JAPTI udeležencem iz 21 držav predstavil delovanje agencije in svoje spletne informacijske portale, in sicer Izvozno okno (www.izvoznookno.si), namenjen slovenskim izvoznikom, bazo slovenskih izvoznikov Sloexport (www.gzs.si/sloexport/), ki jo JAPTI pripravlja v sodelovanju z Gospodarsko zbornico Slovenije ter portal Invest Slovenia (www.investslovenia.org) in virtualno mapo poslovnih con v Sloveniji (www.business-zones.si), ki sta namenjena tujim investitorjem. »Preko vseh teh portalov slovenskim podjetjem zagotavljamo poslovno-gospodarske in zunanjetrgovinske informacije za številne izvozne trge, tujim podjetjem pa priložnosti za investiranje, ki jih ponuja slovensko poslovno okolje,« je poudarila Tanja Drobnič, vodja sektorja za tuje neposredne investicije in internacionalizacijo na JAPTI.

Srečanja, ki se je odvijalo v ljubljanskem Grand hotelu Union sta se udeležila tudi minister dr. Žiga Turk iz Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj, ki je predstavil globalne izzive, s katerimi se sooča evropsko gospodarstvo v povezavi z lizbonsko strategijo, Tilen Travnik iz podjetja Hal interactive d. o. o. pa je predstavil pravo resničnost in ozadje vse bolj priljubljenih virtualnih svetov.

Sicer pa so bile tematike letošnje konference usmerjene predvsem v nove tehnologije, ki vplivajo na delovanje informacijskih portalov (web 2.0, virtualni svet in podobno). Tako so se udeleženci lahko seznanili s poslovnimi srečanji kot orodjem e-trgovanja, korporativno družbeno odgovornostjo in vlogo agencij za spodbujanje internacionalizacije podjetij pri tem, z načini prilagoditve spletnih strani za osebe s posebnimi potrebami, kot primer dobre prakse pa je bila predstavljena tudi nova spletna stran bruseljske agencije za promocijo trgovanja Brussels Export.

»Da izmenjava dobrih praks in izkušenj obrodi sadove, dokazuje naš spletni portal Izvozno okno, namenjen slovenskim izvoznikom, ki ga je leta 2003 vzpostavil JAPTI (takrat še TIPO), med drugim tudi na podlagi izkušenj pridobljenih v delovni skupini ETPO WGIP,« je poudaril mag. Peter Ješovnik, direktor JAPTI.

Slovenija letos gosti konferenco že drugič, prvič je bilo leta 1999. Naslednje srečanje ETPO WGIP bo maja prihodnje leto v Bratislavi in bo potekalo v organizaciji SARIO (Slovak Investment and Trade Development Agency), Slovaške agencije za promocijo investicij in trgovanja ter tamkajšnjega ministrstva za gospodarstvo.


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov