Brezplačni dogodek - »Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?«
11.02.2019Lokacija: Ljubljanski univerzitetni inkubator
Datum: 21. februar 2019, od 13.00 do 16.30 ure
Napačno postavljena cena lahko pošlje startup v prepad. Večina podjetij sploh ne ve kakšna je njihova dejanska lastna (stroškovna) cena. Kako postaviti optimalno ceno za svoje izdelke? Pridite na praktično delavnico in se tega naučite tudi vi.
Pridobili boste zunanja na naslednjih področjih:
- trženjski splet pri izdelkih (cena, pozicioniranje, izdelek, promocija),
- osnove tržnega komuniciranja,
- specifike trženjskega spleta pri storitvah,
- podlaga za postavljanje cen (stroški, konkurenca, vrednost za uporabnika),
- strategija nizkih cen,
- Yield/Ravenue Management,
- Feemium modeli.
- učinki pospeševanja prodaje,
- kdaj in kako lahko dajemo popuste,
- izračunali boste lastno ceno vaših izdelkov,
- gverilske taktike pri postavljanju cen,
- testiranje cenovne elastičnosti v praksi.
Predavanje bo vodil strokovnjak za digitalni marketing in cenovne strategije, mag. Simon Meglič. S področja cenovnih strategij je diplomiral na Ekonomski fakulteti. O digitalnem marketingu predava na seminarjih, konferencah in fakultetah v Sloveniji in tujini. 3 leta je bil nosilec predmeta Digitalni marketing na DOBA fakulteti. Je nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu. Je tudi član komisije nagrad za spletno odličnost Websi in predavatelj na Netfork akademiji za spletne managerje. Prav tako redno izvaja delavnice s področja digitalnega marketing za Univerzo v Ljubljani in na ABC Acceleratoju.
Dogodek je namenjen ustanoviteljem startupov, podjetnikom, marketingarjem, prodajnim svetovalcem, urednikom spletnih strani, vodjem oz. managerjem...
Udeležba je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.
Dodatne informacije in prijave
Nazaj