Tečaj Startup Marketinga v Novem mestu

19.04.2018

Lokacija: Podjetniški inkubator Podbreznik, Podbreznik 15, Novo mesto

Datum: 25. april in 9. maj 2018, od 16. do 19. ure

Tečaj Startup Marketinga z Juretom Dolerjem je pravi za vas, če vas zanima:

  • Kaj pravzaprav je Startup Marketing?
  • Kakšen Startup Marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter?
  • Katera so odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabljate ter s katerimi boste svoj Startup Marketing opravljali boljše in hitreje?
  • Kateri so načini in praktični principi Startup Marketinga ter kaj najbolj ustreza vašemu produktu?
  • Kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik?
  • Kako dobiti veliko zanimivih idej za svoj posel?
  • Kakšna je povratna informacija vašega primera (»Case Study«) od enega najboljših Startup Marketing inštruktorjev?

Jure Doler - navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Soustanovitelj in CMO Startupa Fieldoo - nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube. Sokreator celotne znamke Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot zunanji (»Freelance«) sodelavec posveča Startup Marketingu (digitalni marketing in marketing socialnih omrežij), »Growth Hackingu« in komuniciranju, prav tako pa tudi pisanju za različne publikacije in bloge, med drugim tudi za The Next Web, enega vodilnih svetovnih »tech« blogov. O Startup Marketingu tudi predava oz. organizira delavnice. Po izobrazbi je magister ekonomije, del podiplomskega študija opravil v Barceloni. Prosti čas najraje aktivno preživlja z ženo Lino in sinom Juliem. Na Twitterju ga najdete pod @JureDoler.

Program dogodka:

1. srečanje:

  • Osnove: Kaj je Startup Marketing in »Growth Hacking«?
  • Proces: Identifikacija uporabnikov (raziskava in analiza), iskanje uporabnikov (kanal/medij), nagovor (komunikacija).
  • Startup Marketing strategije.
  • Konkretni primeri: »Trik za milijardo dolarjev«, Startup Marketing in Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder, Buffer…
  • Triki, ki vam bodo pomagali, da vas bodo uporabniki hitreje našli, s čimer boste privarčevali denar za oglaševanje (AdWords itd.).
  • Analiza stanja: Pogovor o marketinških izzivih, podlaga za pripravo posameznih »Case Studyjev«.

2. srečanje:

  • »Case Study«: Vsak udeleženec bo pred drugim srečanjem dobil konkretno analizo (A4) in ideje za svoj Startup Marketing (»Growth Hacking«) od inštruktorja/predavatelja:
  1. trenutno stanje,
  2. kaj je dobro,
  3. kaj je manj dobro,
  4. širša ideja za marketinške aktivnosti (srednje, dolgoročno),
  5. konkreten Startup Marketing (»Growth Hacking«) predlog (kratkoročno).
  • Analize primerov in iskanje konkretnih »Out of the Box« idej (»More the Merrier«).
  • »15 min TO DO«: Startup Marketing izziv za udeležence, analiza in debata.
  • Analiza predloga enega od udeležencev in nagrada za predlagatelja.
  • Po koncu tečaja: Individualni pogovori z inštruktorjem (po potrebi oz. želji udeležencev).

Več o dogodku

Udeležba na tečaju je brezplačna.

Prijava: Število mest je omejeno na 10, zato je potrebna obvezna prijava na e-naslov: tjnpo/kfsbkAsd.on/tj.

Dodatne informacije: Več informacij dobite na e-naslovu: tjnpo/kfsbkAsd.on/tj.



Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov