Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

MP dogodek: »Česa smo se naučili v Kickstarter kampanji?«, Ljubljana

Številka 09-2016 | Področje: Poslovni dogodki

Datum: 10. marec 2016, od 16.00 do 18.00 ure

Kraj: NLC CIP, Trg republike 2, Ljubljana

Množično financiranje se je sedaj že precej zasidralo med viri financiranja mladih oziroma nastajajočih podjetij. Število projektov narašča, prav tako zanimanje za nove kampanje. V goste so povabili nekaj avtorjev tako uspešnih kot neuspešnih kampanj.

Program dogodka:

16:00 - 16:05

Uvodni pozdrav organizatorja in gostitelja

16:05 - 16:25

Fret Friend

 

Žiga in Tim Berce ter Klemen Lorber so se v začetku februarja že drugič predstavljali na Kickstarterju. Tokrat s Fret Friend, pripomočkom za lažje in hitrejše učenje igranja kitare, katerega potencial so prepoznali tudi dolgoletni kitaristi. Fret Friend je pripomoček za igranje kitare iz kompozitnega blaga. Na zgornji strani je material, po katerem lahko pišemo, spodaj pa je guma, ki preprečuje zdrse po vratu kitare.

 

Poudarki: pivotiranje produkta, kako so nabirali bazo, občutki po prvih dneh kampanje

16:25 - 16:45

Twistear

 

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste pred poslušanjem glasbe s pomočjo slušalk imeli težave z odvezovanjem le teh? Twistear vam s pomočjo inovativne rešitve ta problem reši in vam na ta način prihrani kar nekaj dragocenega časa, pa tudi živcev.

 

Poudarki: kako so se lotili kampanje

16:45 - 17:05

Bluejay

 

The Kiwi Factory je po 10-ih mesecih intenzivnega razvoja na Kickstarterju predstavil pametni nosilec za telefon Bluejay, ki vožnjo naredi varno in še prijetnejšo. Produkt ni izjemen le zaradi designa, ki uteleša linije in materiale avtomobilske industrije, temveč tudi napredne tehnološke zasnove. Ekipa je poleg naprave v času razvoja oblikovala tudi marketinški stroj.

 

Že poleti so zbrali preko 2000 leadov za produkt, ob lansiranju na Kickstarter februarja pa njihova baza šteje že 6000 navdušencev nad tehnologijo in avtomobilizmom. V svoj trženjski stroj pa je ekipa inženirjev dolila olje še s ciljanim oglaševanjem na FB, avtomatizacijo email marketinga in uspešnim sklepanjem prijateljstev z mnenjskimi vodji po celem svetu.

 

Poudarki: Kako se zgradi marketinška mašinerija za premium produkt, ki cilja najzahtevnejše trge.

17:05 - 17:25

Možnost kratkih predstavitev bodočih projektov množičnega financiranja

17:25 - 18:00

Okrogla miza z vsemi predstavniki projektov

Udeležba na dogodku je brezplačna, število mest je omejeno, obvezne pa so prijave!

Dodatne informacije in prijave


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov