Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Priložnost za vstop v nabavno verigo avtomobilskega koncerna Hyundai

Številka 10-2018 | Področje: Kažipot po globalnem trgu

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, 2. 3. 2018, www.spiritslovenia.si

Javna agencija SPIRIT Slovenija tudi v letošnjem letu nadaljuje z uspešnimi predstavitvami različnih sektorjev v okviru tako imenovanih Dnevov dobaviteljev. Pred kratkim je objavil poziv za slovenska podjetja iz avtomobilskega sektorja, ki jih zanima vstop v nabavno verigo Hyundai/ Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) oziroma okrepitev sodelovanja z enim vodilnih proizvajalcev vozil na svetu, naj do 8. marca 2018 izrazijo svoj interes.

Predvidoma konec marca ali na začetku aprila bo agencija skupaj s Hyundai/ HMMC organizirala dogodek »Dan slovenskih dobaviteljev (Slovene Supplier's Day)« v Sloveniji ter predstavitve izbranih slovenskih podjetij in njihovih izdelkov pred vidnimi predstavniki in nakupnimi odločevalci tega avtomobilskega koncerna.Ta želi razširiti svojo mrežo dobaviteljev v Sloveniji, in sicer z izdelki na tej povezavi. V skladu s svojo nabavno politiko iščejo potencialne dobavitelje, ki lahko ponudijo visoko kakovostne izdelke ter imajo pridobljene pomembnejše certifikate za avtomobilsko industrijo (npr. ISO/ TS 16949 ali IATF, itd.) in so že globalni dobavitelj z lokalno proizvodnjo v Sloveniji ali pa lokalni dobavitelj, ki sodeluje z OEM (in je pri tem izkušen dobavitelj).

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi vsa zainteresirana podjetja, da do 8. marca 2018 potrdijo svoj interes z e-prijavnico ter priloženim vprašalnikom in si s tem zagotovijo možnost predstavitve podjetja in izdelkov pred vidnimi predstavniki in nakupnimi odločevalci Hyundai/HMMC. Na osnovi prejetih vprašalnikov in predstavitev bo koncern izbral slovenska podjetja, ki bodo imela priložnost predstavitve na dogodku »Dan slovenskih dobaviteljev«. Izbrana podjetja bodo informacijo o načinu in terminu predstavitve izvedela naknadno.

*****

Po vrsti uspešno izvedenih predstavitev slovenske avtomobilske in živilsko predelovalne industrije SPIRIT Slovenija kot ključna agencija na področju internacionalizacije slovenskih podjetij tudi letos nadaljuje s predstavitvami različnih sektorjev v okviru tako imenovanih Dnevov dobaviteljev oziroma sektorskih predstavitev in B2B dogodkov. Namen teh predstavitev je poleg večje gospodarske prepoznavnosti Slovenije pomagati pri povečanju prepoznavnosti slovenskih podjetij in njihovih izdelkov ter jim s tem olajšati vstop na tuje trge.

Aktivnost je financirana s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne




Sorodni članki

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov