Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Trženje v socialnih omrežjih

Številka 45-2011 | Področje: Za mlade

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 20.10.2011, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Špela Kalan

Velikokrat so ljudje začeli s poslovanjem, pri tem pa niso izkoristili priložnosti, ki jih ponujajo socialna omrežja. Če se govori o vašem poslovanju, se razširja krog vaših potencialnih strank. In to je najlažji način, kako hitro in preprosto stopiti na tržišče.

Začnite z načrtom, ki mora vsebovati želene cilje in jasen okvir, ki onemogoča zaiti s prvotno začrtane smeri. Kadar osebna komunikacija ni uspešna, je potrebno spremeniti pristop - podobno je tudi pri socialnih omrežjih.

Nekaj nasvetov za uspešnejši začetek


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov