Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Načini merjenja uspeha vašega podjetja na Facebooku

Dvojna številka (28-29) - 2011 | Področje: Za mlade

Vir in informacije: http://blog.povecajobisk.si/, 11.6.2011, Avtor: Helena Felc

Precenjeno merilo, za katerega ste že gotovo slišali, je število fanov. Gre za zelo osnovno, preprosto in posplošeno merilo, saj vam ne garantira kvalitete in interaktivnosti fanov. Na internetu lahko tudi kupite Facebook fane ali Facebook strani s fani.

Spremljate lahko interaktivnost znotraj Facebook insights. Kako lahko do tega dostopate? V kolikor ste administrator FB strani, zgolj kliknite na gumb edit page v zgornjem desnem kotu in potem na zavihek Insights na levi. Grafi vam prikazujejo angažiranost in interkativnost vaših fanov z vami.

Spremljajte tudi, koliko novih fanov dobite vsak dan, teden ali mesec. Spremljajte, ali ta številka pada, stagnira ali narašča.

Koliko vaših fanov je vaših osebnih prijateljev, ki so kliknili Všeč mi je, ker ste jih vi prosili ali zaradi vaše osebne promocije in angažiranosti?

Kaj pa s stališča interaktivnosti? Koliko vaših fanov se odziva na vaše statuse, jih komentira ali lajka. Če so vaši fani aktivni in se odzivajo na vašo komunikacijo, ima vaša Facebook stran dodatno vrednost, saj dobro gradi prepoznavnost vašega podjetja, izdelka ali storitev.

Koliko vaših fanov sprejme povabilo na vaše dogodke, ki jih vzpostavite na Facebooku?

Linki, ki jih objavite na zidu, naj imajo možnost sledenja na primer z UTM kodo znotraj Google Analytics ali drugimi števci aktivnosti povezav, saj lahko tako spremljate promet in koliko fanov je bilo odzivnih ter kliknilo na vašo povezavo.

In ultimativno merilo? Spremljajte vaš prodajni cikel, ki se začne na Facebooku in spremljajte, koliko vaših fanov, torej vaših potencialnih strank, postane vaših dejanskih kupcev.

Od tega živite in od tega živijo tudi vaši fani, potencialne stranke, vendar ne pričakujte, da bodo to razumeli in tolerirali prodajo na Facebooku. Na Facebook so se vaši fani prišli zabavat, zato jim ne prodajajte preveč, temveč jih zabavajte.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov