Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Kako najti prave potencialne stranke – 3 koraki

Številka 14-2011 | Področje: Za mlade

2 0
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: Data d.o.o., 14.3.2011, http://data.si/

Tako podjetniki začetniki kot obstoječa in že uveljavljena podjetja se konstantno borijo za kupce. Za uspešnejše iskanje potencialnih strank vam priporočamo uporabo naslednjih treh korakov:

1. KORAK: Kakšen je moj idealen kupec?

Brez posebnega truda bi morali znati postaviti vsaj 5 kriterijev, ki opisujejo vašega idealnega kupca, na primer: oseba, stara med 25 in 35 let, poročena, živi v bližini lokacije mojega podjetja, ima šoloobvezne otroke, prevozi vsaj 25 kilometrov na teden.

Če si teh pet značilnosti vašega idealnega kupca ne morete izmisliti zelo hitro, si pomagajte s svojimi obstoječimi strankami – kaj imajo skupnega?

2. KORAK: Kdo sploh je moj kupec?

Razmislite, kdo so v resnici vaše stranke. So to poslovneži? Babice? Najstniki? Na tak način lahko svoje stranke razporedite v kategorije oziroma segmente.

Če na primer ponujate izdelek ali storitev, ki je zanimiv za najstnike, razmislite še, kdo bo »investiral« v izpolnitev njihovih želja – starši, stari starši, drugi bližnji sorodniki?

3. KORAK: Kako svoje kupce nagovorim?

Ko uspešno oblikujete sliko vašega idealnega kupca ter identificirate segmente vaši potencialih strank, je čas, da razmislite, kako jih boste nagovorili.

Bodite previdni pri izbiranju medijev za oglaševanje, saj vsi ne berejo, ne gledajo in ne poslušajo vsega.

Da bi bolje razumeli načine, na katere lahko nagovorite svoje potencialne stranke, se lotite mini raziskave kar v domačem okolju. V svoji družini in med prijatelji poiščite nekoga, ki je kar se da podoben vašemu idealnemu kupcu. Vprašajte ga, kje rad preživlja prosti čas, kakšne revije bere, katere programe na televiziji gleda. Nenazadnje ga ne pozabite vprašati, katere spletne strani največ obiskuje in ali uporablja katerega izmed socialnih omrežij. Dejstvo je namreč, da je spletno oglaševanje cenovno precej ugodneje od vseh ostalih oblik opozarjanja na vašo ponudbo.

V treh preprostih korakih boste bolje spoznali vaše potencialne stranke. Uporabite svoje pridobljeno znanje, ko boste izbirali načine oglaševanja. Tako je precej manj možnosti, da bo šel vaš denar v nič, vaš trud z »reklamo« pa v pozabo.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov