Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Je spletna stran dovolj?

Številka 10-2011 | Področje: Za mlade

Vir in informacije: Data d.o.o., 28.2.2011, http://data.si/

Že nekaj let velja splošno prepričanje, da če podjetja ni na spletu, ne obstaja. Konstantno poudarjanje, kako zelo pomembno je, da ima podjetje tudi svojo spletno stran, je prepričalo že mnoge, ki so si ustvarili takšna in drugačna spletna mesta.

Vendar ali je dovolj, da ste zakupili domeno, plačali oblikovanje spletne strani (ki nedvomno ni bilo poceni) in sedaj nič ne počnete z njo? Odgovor na to vprašanje je NE.

Ni bistveno, da je spletna stran lepa. Mora biti funkcionalna!

Vsak podjetnik se mora zavedati, da ima njegova spletna stran je nekaj sekund časa, da naredi vtis na obiskovalca in prepriča, da ostane dlje in prebere podrobnosti ponudbe.

To pomeni, da mora biti obiskovalcu takoj jasno, kako mu podjetje, čigar spletno stran je obiskal, lahko pomaga in kakšne koristi bo imel od tega, da si vzame več časa za pregled spletne strani.

3 pomembni elementi učinkovite spletne strani

1. Jasna navigacija spletne strani

Uporabniki spletnih strani so vajeni enotnega sistema »premikanja« po vsebini. Ker je postopek že tako naraven, uporabnika grafično nenavadne postavitve pogosteje zmedejo, kot pa navdušijo.

2. Kakovostna vsebina

Spletnih vsebin ne smemo enačiti s časopisnimi članki. Informacije morajo biti podane hitro in jasno. Obiskovalec pričakuje, da bo v nekaj sekundah izvedel, o čem teče beseda. Z uporabo odebeljenih črk in povezav razbijete monotonost prispevka, uporabnik pa lažje najde informacijo, ki jo išče.

Zelo pomembno je tudi, da redno posodabljate vsebino spletne strani. Izpostavljena objava, ki ima star datum objave, bo odvrnila uporabnika, saj bo hitro povezal nevestnost do spletne strani z nevestnostjo do posla v splošnem smislu.

3. Dobro izpostavljen obrazec za kontakt

Če želite od svoje spletne strani imeti koristi, ni dovolj, da privabljate naključne obiskovalce. Pomembno je, da vzpostavite interakcijo, kar najpreprosteje dosežete s kontaktnim obrazcem, preko katerega vam obiskovalci lahko pišejo, če imajo dodatna vprašanja. Tako se vzpostavlja komunikacija s potencialnimi strankami. Na tak način tudi pridobivate kontaktne podatke potencialnih strank, a vam priporočajo, da jih ne zlorabljate. V zameno za e-naslov stranki raje ponudite dodatno vsebino, brezplačni promocijski izdelek ali kaj podobnega.

Edini pomemben končni rezultat spletne strani vašega podjetja je, koliko dobička vam (posredno) prinaša. S pravilnim pristopom in odprtostjo do sprejemanja nekaterih osnovnih a ključnih zakonitosti spleta lahko kaj hitro dosežete zastavljeni cilj.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov