Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu

Številka 10-2011 | Področje: Poslovni dogodki

Datum:

  • 25. marec 2011, od 15.00 do 16.30 ure
  • 31. marec 2011, od 15.00 do 16.30 ure (zaseden termin)

Kraj: Dunajska cesta 136, Ljubljana

Ste na začetku svoje podjetniške poti in bi radi postali bolj prepoznavni? Poznate vsa orodja, s katerimi si lahko pomagate pri uspešnem nagovoru vaših potencialnih strank?

Na seminarju vas bodo seznanili z vsemi pomembnimi sestavinami marketinškega načrta, katere lahko uspešno uporabite v praksi. Posebno pozornost bodo namenili uporabi različnih tržno-komunikacijskih orodij in na praktičnih primerih prikazali njihovo funkcionalnost. Med vsemi tržno-komunikacijskimi orodji bodo še posebej izpostavili uporabo spleta in socialnih omrežij, kot je na primer Facebook.

Program seminarja:

  • Sestavine marketinškega načrta, prilagojenega podjetniku začetniku
  • Ustrezna predstavitev podjetja pred pričetkom trženjskih aktivnosti
  • Tržno-komunikacijska orodja, njihove funkcionalnosti in smiselnost njihove uporabe
  • Predstavitev podjetja, izdelka ali storitve na spletu. Kakšne možnosti imam in kaj je s stroškovnega vidika najbolj ugodno zame?

Seminar je namenjen podjetnikom začetnikom, ki iščejo načine za večjo prepoznavnost.

Prijave: Prijavite se lahko tukaj.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov