Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Facebook stran vs. facebook skupina

Številka 06-2011 | Področje: Za mlade

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si/, 18.1.2011, Avtor: Andreja Ogrinc

Kakšna je razlika?

Facebook stran je bila ustvarjena iz potrebe promoviranja znamk in slavnih osebnosti. Omogoča vam, da predstavite svoje podjetje, znamko ali sebe, če ste znana osebnost. Tak način »promoviranja« sproži viralni učinek, saj ima vsak obiskovalec strani možnost klikniti na gumb »všeč mi je« in na ta način vsem svojim prijateljem sporočiti, da obstajate. In ker prijateljem zaupamo, Facebook stran pogledamo tudi sami … In kliknemo na gumb »všeč mi je« …

Torej, ko postanete »oboževalec« strani znamke, podjetja, filma ali znane osebnosti, se ta informacija prikaže na vašem »zidu«, tako da je vidna vsem.

Facebook stran je v veliko pogledih podobna Facebook profilu, v smislu možnosti, ki jih ponuja. Podjetja in slavni imajo možnost imeti prijatelje, dodajati fotografije in imajo možnost zidu, kamor oboževalci lahko pišejo. Stran je namenjena predvsem »osveževanju« novic in informacij, ki se z dovoljenjem oboževalca pojavijo vsakič v njegovem profilu. Tako so o novostih obveščeni tudi tisti, ki vas še ne poznajo. Na tem mestu lahko govorimo o pravem »brandingu«, ki ga skozi Facebook stran gradimo. Branding je pomemben za vse, tiste na začetku in tiste, ki ste v poslu že pravi mački.

Facebook stran ima 2 zidova. Eden je namenjen administratorjem, ustanoviteljem strani, drugi pa oboževalcem, kjer lahko komunicirajo z vami, vam postavljajo vprašanja in izražajo svoje mnenje. Na ta način lahko z njimi gradite odnos, ki ustvarja zaupanje do vašega podjetja in produktov/storitev, ki jih ponujate.

Stran je torej namenja predvsem trženju in spletnem marketingu.

Kaj pa je Facebook skupina?

Skupina je del nekega omrežja. Omrežje je v tem primeru lahko kraj, tema, interes, prepričanje. Odvisno od vsebine skupine, ki jo ustvarjate. Gre predvsem zato, da z izbiro pravega omrežja ciljate na potencialne kupce. Člane skupine lahko določite sami kot administrator strani.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov