Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Internacionalizacija - s spletno trgovino na tuje trge

Številka 40-2014 | Področje: Kažipot po globalnem trgu

Vir in informacije: Data d.o.o., 24. 9. 2014, http://data.si/, Avtor: Sanda Vodičar Horvat in Gašper Meden

Internacionalizacija poslovanja preko spleta je ena najbolj dostopnih možnosti za mednarodno poslovanje. Zelo primerna je za poslovanje v/z EU, ki ima odprte meje, zanimivi pa so tudi ostali trgi. Pri tem se je potrebno zavedati, da je svetovni splet sicer univerzalen, toda potrebno je vedeti, da obstajajo razlike v poslovanju med posameznimi državami.

Še pred samim vstopom

Pred vstopom na tuji trg preko spleta potrebno najprej preveriti :

  • kateri so trgi na katerih želi ponudnik nastopiti,
  • kdo naj bi bili kupci ponujenega blaga oziroma storitev, njihove navade, običaji, itd,
  • morebitno konkurenco,
  • kulturne in zakonodajne posebnosti, kot so npr. pravne in carinske ovire, dostava blaga-dostop do dobaviteljev…

Poskrbite za spletno trgovino

Seveda je pri tem pomembna kakovostna vsebina spletne trgovine z vsemi zakonsko obveznimi objavami in lastnostmi, ki jih zakonodaja terja od ponudnika ali bolje rečeno trgovca.

Za spletno trgovino pa je nadalje pomembna celovita ponudba blaga in storitev, ki vključuje ponudbo, naročilo, plačilo, način dostave in morebitne poprodajne aktivnosti Pri naštetem je ključno upoštevati naslednje:

  • da se predstavi storitve in izdelke v jeziku stranke, v njihovih merah in valuti,
  • plačilne metode, ki so jih kupci vajeni, npr. vgradnja Paypala, ki je najbolj priljubljen plačilni sistem, ki za identifikacijo uporabnika uporablja elektronski poštni naslov in ga uporabljamo za prenos srednjih in malih zneskov po spletu.
  • da so finančni podatki pošiljatelja, številka kreditne kartice oziroma številka računa so prejemniku skriti, kar preprečuje  morebitno zlorabo podatkov,
  • da se omogoči kontakt z ponudnikom v jeziku stranke, na spletno stran se doda lokalne telefonska številka (Skype).

Spletna trgovina mora predvsem poskrbeti za naslednje tri ključne lastnosti oziroma informacije:

  • da so potencialni kupci seznanjeni z varnostjo osebnih podatkov,
  • s transparentnostjo plačevanja,
  • s svojimi pravicami preden opravijo nakup.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov