Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Brezplačna delavnica - »Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga«, Ljubljana

Številka 15-2019 | Področje: Poslovni dogodki

Datum: 16. april 2019, od 13.00 do 16.30 ure

Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Intenzivna, praktična delavnica, ki vas bo seznanila z najnovejšimi trendi,  znanji in veščinami na področju e-mail marketinga in content (vsebinskega) marketinga. E-mail je ob telefonu najbolj priljubljen način poslovne komunikacije, zato ga morate obvladati v vašem podjetju.

Dobili boste znanje s področja e-mail marketinga, ki je aplicirano na vaš primer in temelji na več kot 15-letnih izkušnjah e-mail in content marketing strokovnjakov skupine podjetij ePrvak.

Predavatelj mag. Simon Meglič vam bo pokazal, kako lahko v praksi izboljšate e-mail komunikacijo in prodate več s pomočjo e-mail in content marketinga, povečate zvestobo in informiranost vaših kupcev. E-mail in content marketing sta zelo močno prodajno in komunikacijsko orodje, če ju le uporabljate na pravi način.

Na predavanju boste dobili konkretne recepte,  kako lahko skladno z GDPR zgradite stroškovno učinkovito bazo. Sodobna tehnološka orodja vam danes omogočajo napreden e-mail in avtomatiziran marketing na primeru ePrvak e-mail marketing orodja. Govorili bomo o tem, kako si lahko z njimi pomagate in olajšajo vaše delo. Videli boste tudi kar nekaj primerov dobrih praks, kako podjetja uporabljajo potencial content (vsebinskega) marketinga.

Zakaj se vam splača biti na delavnici?

  • Prejmete recepte, kako učinkovito zbirati e-mail naslove in privoljenja prejemnikov (grajenje baze podatkov o uporabnikih) iz vaših ciljnih skupin.
  • Kako doseči skladnost z GDPR, da pri tem ne škodite vašemu poslu.
  • Dobite priporočila, kako zbirati, urejati, hraniti in čistiti osebne podatke v skladu z zakonskimi predpisi ter pravno ustrezno izvajati e-mail marketing.
  • Izvedeli boste, kako se lotiti B2B in B2C content in e-mail marketinga.
  • Kako pisati učinkovita 1:1 osebna prodajna sporočila in odlično komunicirati preko e-maila.
  • Dobite priporočila, kako lahko vi segmentirate vaše uporabnike in z njimi ciljno komunicirate ter z njimi gradite pozitiven odnos.
  • Predstavimo vam ideje, katere vsebine in vsebinske sklope bi lahko zajemal vaš vsebinski marketing, da boste imeli visoko branost e-mailov.
  • Naučimo vas, kako lahko pišete dobre zadeve sporočil in optimizirate odpiranje vaših e-mailov (open rate).
  • Izvedeli boste, kako pisati sporočila, ki bodo prodajno uspešna in vas naučili psiholoških sprožilcev e-mail marketinga.
  • Izvedeli boste, kakšna je optimalna frekvenca za pošiljanje vaših vsebinskih in prodajnih sporočil.
  • Prejmete priporočila, kako meriti statistike vaših e-mailov in kako optimizirati vaše e-maile za boljši prodajni efekt.
  • Pokazali vam bomo kako lahko z marketinško avtomatizacijo prihranite čas in izboljšate uporabniško izkušnjo vaših strank.
  • Dobite recepte, kako lahko testirate in optimizirate vaša sporočila in subjecte (zadeve) za čim boljši prodajni učinek.
  • Dobite navodila za uredniško politiko za vaš content marketing in ideje, kje dobiti vsebine.
  • Prejmete recepte, kako vzpodbujati bralce, da te vsebine priporočajo na socialnih omrežjih

Mag. Simon Meglič je eden največjih strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji. O tem predava na seminarjih, konferencah in fakultetah v Sloveniji in tujini. 3 leta je bil nosilec predmeta Digitalni marketing na DOBA fakulteti. Je nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu.

Predavanje je namenjeno: vsem podjetnikom in zaposlenim, ki želijo e-mail marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot.

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast« (www.eu-skladi.si).


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne




Sorodni članki

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov