Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

O poslovni kulturi v Nigeriji

Številka 32-2014 | Področje: Kažipot po globalnem trgu

Vir in informacije: Gospodarska zbornica Slovenije (GZS), 2. 7. 2014, http://www.gzs.si/, Avtor: Center za mednarodno poslovanje

Poslovanje na nigerijskem trgu zahteva dobro poznavanje lokalne kulture ter poslovnih običajev. To je eden od temeljnih pogojev za uspešno sklenitev poslov.

V Nigeriji, ki jo sestavlja preko 300 etničnih skupin, živi kar 178 milijonov prebivalcev. Čas je povsem relativna kategorija, pri sklepanju poslov pa je priporočljivo poznati poslovno kulturo.

Prvi korak pri vstopanju na to tržišče mora biti temeljita raziskava in preverjanje potencialnih partnerjev. Pri tem se lahko podjetja obrnejo na Slovensko – nigerijsko gospodarsko zbornico, Veleposlaništvo Nigerije v Budimpešti ali na Gospodarsko zbornico Slovenije.

Pred sklenitvijo posla je potrebno vzpostaviti dobre, dolgoročno naravnane odnose ter partnerjem predstaviti dolgoročno vizijo in predanost. Pozitivna naravnanost in priljudnost igrata pri tem ključno vlogo. Poslovanje zahteva veliko pozornosti, pa tudi prilagajanja in sklepanje kompromisov. Rokuje se vselej z desno roko, prav tako se z desnico tudi sprejema. Pri rokovanju je potrebno upoštevati starost in hierarhijo sogovornikov.

Nigerijci so neizprosni pogajalci, ki pa znajo biti tudi zelo nepotrpežljivi, če nastopajo v vlogi naročnika. Pri oblikovanju marketinških strategij podjetij je nujno potrebno upoštevati lokalne kulturne značilnosti, pred tem pa temeljito raziskati tržišče. Možnosti za vstop so štiri: distribucija, skupno podjetje (joint venture), združitev oziroma prevzem in greenfield strategija. Pri poslu se običajno uporabljajo agenti, ki so sicer zastopniki več različnih podjetij oziroma produktov.

Nigerijska vlada si prizadeva za dvig ugleda države z bojem proti korupciji in da je donosnost naložb (ROI) najvišja v Afriki - med 35 in 45 odstotki, v nekaterih sektorjih celo do 70 odstotkov. Priložnosti se ponujajo praktično v vseh panogah, najbolj pa v energetiki, na področju nafte in plina, v kmetijstvu, ladjedelništvu in transportu.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov