Prijavite se na brezplačni tedenski informativni bilten.

Pridružite se 40.000 zadovoljnim prejemnikom e-priročnika.

Prijavi se Priporoči vsebino prijatelju

Moj spletni priročnik

Brezplačni dogodek - »Marketinški mix«, Ljubljana

Številka 11-2019 | Področje: Poslovni dogodki

Datum: 21. marec 2019, od 9. do 12. ure

Kraj: Inkubator GEA College, Ljubljana

Marketing mix ali trženjski splet je eden najosnovnejših modelov v marketingu, s katerim lahko razložimo, kaj marketing, pa tudi poslovanje podjetja, v resnici je. Zadovoljevanje kupcev (potrošnikov, odjemalcev) in seveda nas, ponudnikov.

Udeleženci bodo spoznali temeljne koncepte marketinga, preko modela 7p, ki ga na najbolj plastičen in enostaven način razloži. Ugotovili bodo, kaj je v resnici namen ustanovitve podjetja. Spoznali bodo tudi, da marketing ni enkraten dogodek, je proces, predvsem pa odnos med kupcem in ponudnikom.

Iztok Sila, MBA, že dolga leta aktivno deluje v stroki. Sodeloval je z najrazličnejšimi podjetji in jim v različnih ekipah pomagal dosegati uspehe. Vsa leta tudi predava na različnih fakultetah, med drugim tudi na Gea Collegu - Fakulteti za podjetništvo, na Doba Fakulteti, Višji strokovni šoli za gostinstvo. Vodi pogovore in okrogle mize ter (so)organizira konference s področja marketinga, tako doma kot v tujini.

Iztok Sila je bil diplomant prve generacije študija MBA na predhodnici današnje IEDC-Poslovne šole Bled, ki je tiste čase delovala na Brdu pri Kranju. Na svoji poslovni poti se je kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za odlične naročnike in blagovne znamke - domače, regijske in globalne - z najrazličnejših področij: od avtomobilizma, telekomunikacij in turizma do mode, športa, kulture in knjigotrštva.

Ves čas je aktiven član strokovnih združenj in institucij, v okviru katerih sooblikuje stroko in poskuša vplivati na njen razvoj. Je mentor programov Društva za marketing Slovenije in IEDC-Poslovne šole Bled, bil je predsednik nadzornega odbora Slovenske oglaševalske zbornice. Bil je član Poslovno-marketinškega sveta Olimpijskega komiteja Slovenije, predsednik Sveta Slovenskega etnografskega muzeja ter dolgoletni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Pred ustanovitvijo podjetja Sila Consulting je vodil marketing in odnose z javnostmi v Mladinski knjigi Založbi, še prej pa je bil direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije. Je nosilec naziva »marketinški direktor leta«, ki ga podeljuje Društvo za marketing Slovenije.

Udeležba je brezplačna!

Dodatne informacije: Več informacij dobite na e-naslovu: ebsjp/cfshjodAhfb.dpmmfhf/tj.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2018-2019.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.


Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov