Brezplačno spletno usposabljanje - »Ustvarjanje blagovne znamke«

06. 04. 2021 - 18. 05. 2021

na spletu

Datum: začetek 6. aprila 2021, usposabljanje bo potekalo ob torkih in sredah, vsakič od 16.30 do 19.45 ure

Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje

Predviden zaključek: 18. maj 2021

Na tečaju bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali pomen blagovne znamke in se seznanili s procesom izgradnje blagovne znamke. Preko praktičnih nalog bodo pridobljena znanja uporabili pri izgradnji lastne blagovne znamke.

Cilj tečaja je, da se udeleženci seznanijo z osnovnimi principi trženja in posamičnimi elementi različnih trženjskih strategij. Vzporedno s predavanji bodo preko praktičnega dela pridobili znanja in veščine, ki vam bodo omogočile takojšnjo uporabo pridobljenih znanj pri uresničevanju vaših idej in zamisli.

Pridobili bodo vpogled v različne prodajne tehnike in osnovo za snovanje prodajnih strategij.

Program se bo zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID-19 izvajal NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo udeleženci prejmejo pred pričetkom tečaja).

Vsebina programa:

  1. Uvod v blagovne znamke, orodja, terminologija
  2. Osnove trženja - trženjski splet
  3. Oblikovanje ponudbe, cene, prodajnih poti, promocije …
  4. Tržno komuniciranje - oblikovanje tržno komunikacijske strategije (osnove)
  5. Blagovna znamka kot oblika zaščitene intelektualne lastnine
  6. Vidna obeležja blagovne znamke in njihov pomen
  7. Nevidni del blagovne znamke - ustvarjanje zgodbe blagovne znamke
  8. Stranka, značilnosti strank, analiza tržnega okolja.
  9. Spletno komuniciranje
  10. Neposredno trženje
  11. Predstavitev blagovne znamke in pomen predstavitve

Tečaj vodi Aleš Lipnik.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj