Brezplačno dvodnevno usposabljanje - »Učinkovit sejemski nastop, ki postane magnet za kupce«

14. 02. 2020 - 21. 02. 2020

Štajerska gospodarska zbornica, Ulica talcev 24, Maribor

Datum: 14. in 21. februar 2020, od 9. do 13. ure

Podrobnejša vsebina: 

VSEBINA: 1. DAN DELAVNICE (14. februar 2020)

OSNOVNI KONCEPTI ZA KVALITETNO PRIPRAVO IN ODLIČNO IZVEDBO SEJEMSKEGA NASTOPA

  1. Priprava je skrivnost učinkovitih: na kaj moramo biti pozorni?
  2. Kako vsebinsko in kronološko strukturirati in pripraviti načrt za izvedbo sejemskega nastopa v 12 ključnih točkah à pripravimo  SEJEMSKO CHECKLISTO potrebnih aktivnosti (pred sejmom, na sejmu, po sejmu), kot interni standard v vaši komerciali.
  3. Zlata pravila za uspešen nastop na sejmu.
  4. Kako ohraniti stik s stranko, ko se vrnete iz sejma (sidranje)?

MOČ OSEBNE KOMUNIKACIJE IN KLJUČNI DEJAVNIKI USPEŠNEGA NASTOPA EKIPE NA SEJMU

  1. Analiza 6 vprašanj, ki si jih vaše stranke zastavljajo pred začetkom sodelovanja z vašim podjetjem.
  2. Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora z stranko na razstavnem prostoru (model POZOR).
  3. Neverbalna komunikacija: najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v  komunikaciji s strankami na sejmu.
  4. Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na sogovornika à 50 močnih besed v prodaji, ki preverjeno delujejo in »prepovedane besede«, ki se jim je smiselno izogibati na sejmu.
  5. Mini delavnica:
  • Kako sporočati edinstvenost vašega podjetja in koristi vaših produktov/rešitev, da jih bodo stranke razumele in se odločile za nakup/sodelovanje (»message map« kot orodje za uradno predstavitev ključnih konkurenčnih prednosti)?
  • 3 ključne informacije brez katerih ne spustimo stranke iz razstavnega prostora. 

VSEBINA: 2. DAN DELAVNICE (21. februar 2020)

PRIPRAVA POSEJEMSKEGA FOLLOW UP NAČRTA - ACTIVITY MAP

  1. Rangiranje leadov na podlagi kakovosti obiska. ü Določanje prioritet glede na rang leada. ü Kako ohraniti stik s potencialnimi strankami, ki so vas obiskali na sejmu, ko se vrnete iz sejma (sidranje in program negovanja leadov)? ü Priprava osnutka “DRIP NURTURING” kampanje.
  2. Kvalifikacija prodajnih priložnosti à ABC matrika priložnosti in izvedba prodajnih aktivnosti glede na ABC.
  3. Kako izbrati zmagovalne priložnosti hitreje, lažje in z večjo verjetnostjo uspeha à 4 ključna vprašanja in »Cheat Sheet/«Švinglc« učinkovite kvalifikacije«.
  4. 7 nepogrešljivih stvari/aktivnosti, ki jih je priporočljivo in pametno narediti po sejemskem nastopu.
  5. Akcijski načrt za sejemsko ekipo: ü Definiranje nosilcev, časovnice in potrebnih aktivnosti za dosego zastavljenih prodajnih ciljev sejma. ü Podporni in zaledni sistemi (kaj potrebujemo za uresničitev + način monitoringa). ü Kako ohraniti maksimalno motivacijo in fokus vseh 6 dni sejma?

Predavatelj: mag. Bojan Krajnc, LOPIS

Udeležba je brezplačna.

Prijava: Svojo udeležbo potrdite preko spletne prijavnice.

Dodatne informacije: Vesna Herženjak, Tel: (02) 220-87-27, e-naslov: vesna.herzenjak@stajerskagz.si.

Projekt SPOT - projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.



Nazaj