Izobraževalni spletni seminarji (webinarji)
1. Digitalne maloprodajne strategije za nastop na mednarodnih trgih - 4. 6. 2020, od 14. do 16. ure
- Razlike med posameznimi tržišči in kako upoštevati te razlike pri načrtovanju oglaševanja
- Uporaba lokalnega jezika in lokalizacija oglaševanja za nastop na tujih trgih
- Kako oceniti potrebne oglaševalske proračune za nastop na tujih trgih
- Analiza konkurence in vedenje uporabnikov na tujih trgih
- Kako oceniti velikost primernega občinstva na tujih trgih na posameznem oglaševalskem kanalu
- Razdelitev oglaševalskega proračuna (budget split) na trgih, kjer vaša blagovna znamka nima prisotnosti
2. Osnove digitalnega oglaševanja na komunikacijskih kanalih primernih za podjetja, ki poslujejo v B2C panogi - 11. 6. 2020, od 14. do 16. ure
- Kaj je potrebno vedeti, preden pričnemo z oglaševanjem?
- Razlaga osnovnega prodajnega lijaka in odločitvenega procesa potrošnika
- Osnove oglaševanja na Google iskalniku
- Osnove oglaševanja na Google prikaznem omrežju
- Osnove oglaševanja na Facebooku
3. Optimizacija spletnih strani - 17. 6. 2020, od 14. do 16. ure
- Trendi iskanja in zakaj bi se sploh lotili optimizacije spletne strani
- Kako začeti z optimizacijo
- On-site SEO - tehnična optimizacija
- On-site SEO – vsebinska optimizacija
- Off-site SEO – povratne povezave
- Katera orodja uporabiti?
4. Generiranje prodajnih kontaktov na spletu - 18. 6. 2020, od 14. do 16. ure
- Zakaj sploh zbirati kontakte (leade)
- 5 vprašanj, na katere morate odgovoriti pred zbiranjem kontaktov
- Najpogosteje uporabljene taktike za zbiranje kontaktov
- Facebook, LinkedIn in Google kampanje za zbiranje kontaktov
Individualno svetovanje B2C podjetjem
Svetovalni del se odvija v juniju, juliju in septembru. Dinamika svetovanja in svetovalni klici se individualno uskladijo s podjetjem.
Na začetku izobraževalnega programa, izvajalec Red Orbit preučiti spletni nastop vsakega podjetja ter skupaj s posameznim podjetjem določi, kaj je najbolj smotrno da podjetje izvede za izboljšati rezultate na področju digitalnega marketinga. Na podlagi te analize, se določi cilje in prioritetne naloge. Tekom izobraževalnega programa izvajalec individualno usmerja vsako podjetje pri izvajanju nalog, da ga do konca izobraževalnega programa privede do zastavljenega cilja.
Predviden potek izobraževanja
Junij
- 1 ura namenjena raziskovalnemu klicu z vsakim podjetjem. Na tem klicu se določi cilj, ki ga podjetje želi doseči in zbere vse relevantne informacije potrebne za uspešno izvedbo svetovanja.
- 2 uri analize s pomočjo različnih digitalnih orodij, izvedenega s strani izvajalca Red Orbit.
- 1 ura svetovalnega klica s podjetjem.
Julij
- 1 ura priprave na svetovalni klic, izvedeno na strani izvajalca Red Orbit.
- 1 ura svetovalnega klica s podjetjem. Pregleda se realno stanje, koliko priporočil je bilo upoštevanih in se dogovori naslednje korake za izboljšavo spletnega nastopa podjetjem.
September
- 1 ura priprave na svetovalni klic, izvedeno s strani izvajalca Red Orbit
- 1 ura svetovalnega klica s podjetjem. Pregleda se realno stanje, koliko priporočil je bilo upoštevanih in se ovrednoti dosežene cilje in priprava predlogov za nadaljnje korake pri izboljšavi spletnega nastopa.
Več o izobraževanju za izvoznike
Prijave in dodatne informacije
Prijave na izobraževalni program zbiramo preko e-prijavnice do ponedeljka, 1. junija 2020 do 12.00 ure oziroma do zapolnitve razpoložljivih mest.
Dodatne informacije: Martin Zadel, Tel: 0590 89 500, e-naslov: martin.zadel@spiritslovenia.si.
Sredstva za izvedbo programa Spletni izobraževalni program digitalnega marketinga za izvozno usmerjena podjetja zagotavljata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Več na www.eu-skladi.si.