Brezplačni spletni dogodek - »Start:up Müsli: Zakaj digitalni marketing še ne pomeni digitalizacije podjetja«

12. 04. 2021

na spletu preko aplikacije ZOOM

Datum: 12. april 2021, od 19.00 do 20.30 ure

Pandemija je vsaj za 10-krat pospešila digitalizacijo podjetij. In prav ona je je tista, ki je v teh zahtevnih časih prevzela vlogo odločevalca o preživetju podjetja.

A digitalizacija je pogosto napačno razumljena - ni namreč enačaj z digitalnim marketingom. Sprememba se ne more zgoditi zgolj v marketingu. Gre za spremembo v razmišljanju in delovanju podjetja, ki se prilagodi spremembam svojega kupca.

Digitalizacija pomeni transformacijo celega podjetja: optimizacijo delovnih procesov in poslovanja, učinkovitejše poslovanje, večjo produktivnost, nove načine oblikovanja poslovnih modelov, spodbujanje inovacij in razvoja ter nove načine promocije, komuniciranja in povezovanja podjetij.

Prijavite se na Start:up Müsli in spoznajte uspešne primere digitalizacije podjetij. Slišali boste najnovejše strategije vodilnega tehničnega trgovca Big Bang, ki je zaradi dinamičnih razmer v trgovski panogi vpeljal nove storitve. Ali veste, da je prvi slovenski trgovec, ki je omogočil video nakupovanje? V podjetju kupca postavljajo v ospredje, saj se dobro zavedajo, da se nakup že dolgo ne konča s trenutkom, ko kupec zapusti trgovino ali odda naročilo.

Super primer prilagajanja novim potrebam na trgu je tudi rešitev Sadje v pisarni. David Žalec vam bo predstavil svoj pogled na digitalizacijo poslovanja in zaupal izkušnjo preoblikovanja poslovnega modela, ki ga je zahtevala epidemija.

Pridružila se bo še strokovnjakinja za strateški in digitalni marketing Nataša Mithans, ki že 15+ let pomaga podjetjem v procesu digitalne transformacije izkoristiti priložnosti vpeljave modernih tehnologij.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.



Nazaj