Brezplačni dogodek - »Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?«

16. 10. 2019

Ljubljanski univerzitetni inkubator

Datum: 16. oktober 2019, od 13.00 do 16.30 ure

Napačno postavljena cena lahko pošlje startup v prepad. Večina podjetij sploh ne ve kakšna je njihova dejanska lastna (stroškovna) cena. Kako postaviti optimalno ceno za svoje izdelke? Pridite na praktično delavnico in se tega naučite tudi vi.

Pridobili boste zunanja na naslednjih področjih:

  • trženjski splet pri izdelkih (cena, pozicioniranje, izdelek, promocija),
  • osnove tržnega komuniciranja,
  • specifike trženjskega spleta pri storitvah,
  • postavljanje cen (stroški, konkurenca, vrednost za uporabnika),
  • učinki pospeševanja prodaje,
  • kdaj in kako lahko dajemo popuste,
  • izračunali boste lastno ceno vaših izdelkov,
  • gverilske taktike pri postavljanju cen,
  • testiranje cenovne elastičnosti v praksi.

Predavanje bo vodila Snježana Kupreš iz Hrvaške, ki ima svoje podjetje Metanoia, ki se ukvarja z izobraževanji. Kupreševa ima več kot 23 let prodajnih izkušenj, od tega 19 let na vodstvenih položajih. Prodaja je ena izmed glavnih tem njenega izobraževanja. Letalska industrija je za predavateljico navdihujoča in posebna panoga. Več kot 23 let je delala na Malaysia Airlines, v oddelku prodaje in postavljanja cen. Verjame v ljudi in njihove sposobnosti.

Predavanje je namenjeno vsem, ki bi radi postali ali že ste: ustanovitelji startupov, podjetniki, marketingarji, prodajni svetovalci, uredniki spletnih strani, vodje oz. managerji.

Predavanje bo v angleščini.

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. (www.eu-skladi.si)



Nazaj