Brezplačne delavnice/predavanja v mesecu marcu za gospodarske subjekte

11. 03. 2020 - 26. 03. 2020

Ljubljana

Marca v Slovenijo prihajajo Uroš Petrović, Nilima Bhat in prof. Satoshi Tsujimoto 

Datum in kraj:

  • 11. marec 2020, Triglav Lab, Dunajska 20, Ljubljana
  • 24. marec 2020, Intercontinental Ljubljana
  • 26. marec 2020, Ljubljana

V sklopu Kompetentne Slovenije bodo v marcu za vas pripravili brezplačne delavnice z odličnimi, tokrat tujimi predavatelji. Govorili ter razpravljali bodo o ugotovljenih lastnostih možganov ter kako lahko ta dognanja izkoristimo v prid kreativnosti in marketingu.

  • 11. marec 2020 - »Kako vnesti kreativnost v vsakdanje delo?«. Na delavnici vam bo Uroš Petrović, član MENSA Srbija predstavil, kako lahko nedavno ugotovljene lastnosti možganov izkoristimo tako, da bomo dosegli to kar si želimo? Kako aktiviramo to izjemno mrežo, ki jo povezuje na stotine milijard nevronov, da prične delovati kot nikoli doslej? Kako naj si uspešno in brez napora zapomnimo pomembne stvari? Kako naj to, kar delamo naredimo zanimivejše, tako za nas kot za druge? Kako naj povežemo vse kar znamo in tako spoznamo to, česar pred tem nismo vedeli? Kot še dodaja Uroš Petrović “Odkrivanje je pomembnejše od odkritja. Trenutek odkritja pravega odgovora ni niti malo tako pomemben, kot je pomembna pot do njega«Prijava
  • 24. marec 2020 - Nilima Bhat bo na predavanju »The Heroic Journey of Leaders for the Future« predala bogate izkušnje iz vodenja v globalnih podjetjih in svetovanja multinacionalkam kot sto Tata Consultancy Services, Etsy, Societe Generale Bank, Microsoft, Vodafone in YPO skupine. Moč voditeljstva oziroma Shakti Leadership (sprejemanje ženstvene in moške moči v poslu), kot ga sama poimenuje pomeni usmeritev v nenehno inovativen, posloven scenarij, s ciljem ob tem ne le preživeti, ampak tudi uspeti. Takšna usmeritev in ta pot od nas zahteva velike rezerve odpornosti in navdihujoče energije, kar lahko črpamo le iz »Shakti« - neskončnega vira moči v nas, ki nas v celoti predstavlja, spodbuja našo ustvarjalnost in spodbuja spremembe. Če ste to sprejeli kot "poziv na pustolovščino", ste sebi ponudili priložnost za eksponentno preobrazbo in možnost, da v sebi odkrijete „eliksirje“ za vas in vaše podjetje. Prijava
  • 26. marec 2020 - Prof. dr. Satoshi Tsujimoto, izvršni direktor podjetja Nielsen, ki se ukvarja z nevromarketingom oziroma z zagotavljanjem razumevanja potrošniških navad in nevroznanostjo, bo na predavanju »Lift creative ROI with neuroscience: winnning with consumers in the age of distraction« predstavil kako na podlagi izsledkov nevroznanosti svetuje strankam pri rasti in zaželenosti njihovih blagovnih znamk. Gre za svetovanje z uporabo izsledkov nevroznanosti in uporabe nezavednega odziva potrošnikov na oglaševanje, kreativno strategijo in umestitev blagovne znamke. Po predavanju boste vedeli, zakaj se v določenih situacijah odločamo za nakup na način, kot se odločamo.

Več o delavnicah

Vsi dogodki so brezplačni!

Prijava: Ste že oddali soglasje po GDPR, da vam lahko pošiljajo vabila z povezavo na prijavo? Vabijo vas, da se za prejemanje vabil s spletno prijavo, vpišete na naslednji povezavi in si tako zagotovite udeležbo, saj je zainteresiranost zelo velika in se prosta mesta hitro zapolnijo.

Dogodke v okviru Kompetentne Slovenije sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.



Nazaj