Brezplačna online akademija digitalnega marketinga - MODUL 4: »SEM vs. SEO«

24. 09. 2020

online v izvedbi Inkubatorja Gea College

Datum: 24. september 2020, ob 16. uri

Ste vedeli, da je Google iskalnik še vedno najbolj popularna spletna stran na svetu? Zato so podjetja, ki znajo svojo vsebino izpostaviti na iskalniku v pravem trenutku, relevantnemu občinstvu, v veliki prednosti. Spoznali boste delovanje iskalnikov in vedenje uporabnikov. Naučili se boste temeljite raziskave ključnih besed in spoznali kako le-te pravilno umestiti v spletno vsebino in search  kampanje. Postavili boste tudi Google search kampanjo: korak za korakom.

V četrtem modulu »SEM vs. SEO« boste spoznavali:

  • delovanje in anatomijo iskalnikov in iskalniških rezultatov,
  • vloge, ki jih lahko imajo iskalniki v spletnem nakupnem procesu,
  • kdaj je smotrno oglaševati na iskalniku in kdaj je smotrno optimizirati za iskalniške umestitve,
  • kako v 3 korakih narediti raziskavo ključnih besed za vaš posel,
  • 3 SEO stebre in kako se jih lotiti v praksi,
  • postavitev in strukturo Google Ads search kampanje,
  • najboljša brezplačna orodja za pomoč pri SEM in SEO aktivnostih.

Predavatelj: Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketinga, v podjetju Studio Moderna, skrbi za brezhibno in dobičkonosno digitalno oglaševanje na 21 CEE trgih. V prostem času upravlja portal spletnega marketinga digilab.si, kjer deli svoje znanje in izkušnje. Fun fact: V prvih 5 letih kariere je pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan. Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo! Ne, družabnega življenja takrat ni imel.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.



Nazaj