Brezplačna online akademija digitalnega marketinga - MODUL 2: »Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu«

17. 09. 2020

online v izvedbi Inkubatorja Gea College

Datum: 17. september 2020, ob 16. uri

Na drugem modulu boste spoznavali osnove dobre uporabniške izkušnje na spletnih straneh in mobilnih aplikacijah. Ker pa dober uporabniški dizajn nikdar ne uspe že v prvem poizkusu, temveč je stvar neprestanih izboljšav in iteracij, boste spoznavali tudi osnove testiranja uporabniškega dizajna.

Obdelali boste glavne metode, s katerimi se testira (in optimizira!) dizajn uporabniške izkušnje. Poseben poudarek bodo namenili metodi testiranja uporabnosti (t.i. “usability testing”), s katero boste naredili tudi praktični primer.

V drugem modulu »Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu« boste spoznavali:

  • osnovno logiko načrtovanja, oblikovanja, branja/skeniranja spletnih strani,
  • glavne elemente dobre uporabniške izkušnje,
  • metode testiranja in optimizacije uporabniške izkušnje,
  • osnovne principe ustvarjanja dobre spletne navigacije,
  • osnove optimalne oblike teksta za spletno stran,
  • osnovne principe dobre pristajalne strani (t.i. “landing page”),
  • osnovne principe UX dizajna za mobilne naprave.

Predavatelj: Gal Kočar ima več kot 10 let izkušenj iz spletne strategije, oglaševanja in analitike. Zelo dobro razume potrošnike in zna to tudi prenesti na digitalne aktivnosti, ki se uporabljajo za doseganje poslovnih in marketinških ciljev. Redno nastopa kot govorec iz področij digitalnega oglaševanja in digitalnih prodajnih tokov. Na GEA College - Fakulteti za podjetništvo je tudi predavatelj pri predmetu Uporabniška izkušnja na spletu.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.



Nazaj