Brezplačna delavnica - »Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si«

21. 11. 2019

Ljubljanski univerzitetni inkubator

Datum: 21. november 2019, od 13.00 do 16.30 ure

Veliko je že bilo predavanj na temo digitalnega marketinga, družbenih medijev… in zdaj si Ljubljanski univerzitetni inkubator želi vse to združiti v celotno sliko spletnega nastopa ter hkrati vso teorijo prikazati na realnem primeru.

Odločili so se, da je to Nastja Kramer in njena prodajalna malinca.si, ki bo udeležencem seminarja podala nasvete na temo spletnega marketinga in spletne prodaje, o komunikaciji na družabnih omrežjih, uporabniški izkušnji, financah in razvoju blagovne znamke.

Pri tem se bodo posvetili naslednjim točkam:

  • Postavitev ciljev spletnega nastopa.
  • Priprava marketinškega akcijskega načrta.
  • Osnove razvoja blagovne znamke preko spleta.
  • Pregled in določanje možnih KPI-jev (ključni indikatorji uspeha).
  • Priprava finančnega plana (določanje cen, marketinškega budgeta, marž, pričakovanih stroškov, …).
  • Razporeditev in optimizacija delovnega časa in denarja.
  • Segmentiranje kupcev in ciljne skupine.
  • Faze nakupnega procesa in kako razviti dobra uporabniško izkušnjo.
  • Pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine.
  • Grajenje baze kontaktov potencialnih strank preko spleta.
  • Priprava spletne nagradne igre.
  • Pregled spletnih aplikacij in modulov za povečanje spletne prodaje.
  • Pregled spletnih prodajanih kanalov.
  • Pregled orodij za merjenje rezultatov in analitik.
  • Komunikacija preko družabnih omrežij.
  • Google adwords oglaševanje (osnove).
  • Email marketing (katero orodje izbrati in kako napisati dober email).

Predavateljica Nastja Kramer je solastnica spletne trgovine Malinca.si, na kateri najdete ogromno zdravih živil in ostalih izdelkov za zdravo življenje. Nastja, ki se navdušuje nad zdravo prehrano in zdravim načinom življenja, je do ideje za ustanovitev podjetja prišla, ker na trgu ni našla portala, ki bi na enem mestu nudil zdrave izdelke in hkrati nudil recepte na njih. Nastja zelo rada piše, predava in svoje znanje prenaša na druge.

Predavanje je namenjeno vsem, ki svojega spletnega nastopa še nimajo izdelanega (začetnikom spletne prodaje) kot tudi tistim, ki spletno trgovino že imajo in bi radi povečali prodaje preko spleta oziroma naredili celovito spletno strategijo.

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. (www.eu-skladi.si)

 



Nazaj