Brezplačna akademija za start-up in scale-up podjetja

05. 11. 2020 - 11. 02. 2021

Inkubator Sežana

Datum dogodka:

UVODNO SREČANJE - 5. november 2020, od 16. do 19. ure

1. modul - PREGLED TRENUTNEGA POSLOVANJA - TRG, POSLOVNI MODEL - 18. november 2020, od 16. do 19. ure

2. modul - PREGLED TRENUTNEGA POSLOVANJA - EKIPA - 19.  november 2020, od 16. do 19. ure

3. modul - OCENA FINANČNIH ZAHTEV - OBLIKOVANJE RAZVOJNEGA IN NALOŽBENEGA NAČRTA - 2. december 2020, od 16. do 19. ure

4. modul - OCENA FINANČNIH ZAHTEV - OCENA RASTI IN POTREB PO FINANCIRANJU - 3. december 2020, od 16. do 19. ure

5. modul - IDENTIFIKACIJA KLJUČNIH VRZELI - 20. januar 2021, od 16. do 19. ure

6. modul - GRADNJA KOMPETENC- 21. januar 2021, od 16. do 19. ure

7. modul - VALIDACIJA NAČRTA IN TEHNIKE PITCHANJA - 3. februar 2021, od 16. do 19. ure

8. modul - PRIPRAVA NA PITCHANJE PRED INVESTITORJI - 4. februar 2021, od 16. do 19. ure

ZAKLJUČNI PITCHING PRED INVESTITORJI - 11. februar 2021

V selekcijskem postopku bo Inkubator Sežana izbral inovativna start-up in scale-up podjetja s potencialom hitre rasti ter jih vključil v program. Akademija je sestavljena iz e- izobraževanj in coaching programa. Akademija bo potekala v angleškem jeziku.

Kaj lahko pričakujete?

  • Razumevanje širšega konteksta scale-up podjetij.
  • Razumevanje finančnih potreb podjetja in identifikacija ustreznega financiranja (nepovratna sredstva, posojila, lastniški kapital, itd.).
  • Oblikovan razvojni in naložbeni načrt.
  • Pregled kompetenc ključnih zaposlenih z namenom učinkovitejšega izvajanja razvojnega in naložbenega načrta.
  • Predstavitev razvojnega in naložbenega načrta vlagateljem tveganega kapitala.
  • Coaching program z izkušenim ekspertnim svetovalcev za hitrejšo rast in razvoj.
  • Mreženje in nova poslovna poznanstva.
  • Potrdilo o udeležbi v akademiji.

Več

Udeležba je brezplačna.

Prijave: Elektronsko prijavnico najdete tukaj.

Dodatne informacije: Več informacij dobite na telefonski številki: (05) 7313 500.



Nazaj